فرماندار شهرستان قائم شهر از كمك يك ميليارد و 700ميليون توماني خيران براي ساخت مدارس در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری و به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان قائم شهر محمدی در جلسه شورای اداری قائم شهر با اشاره به برگزاری همایش مازندرانی‌های مقیم پایتخت در ماه گذشته گفت: در این مراسم و با رايزني هايي كه صورت گرفت، خیران قول مساعد برای کمک یک میلیارد و 700 میلیون توماني را به مدارس شهرستان دادند.

وي با بیان اینکه مدارس تخریبی و معضلات مدارس شهرستان بايد شناسایی شود، افزود: درآينده اي نزديك همایش قائم شهری‌های مقیم پایتخت برگزار می‌شود.

فرماندارشهرستان قائم شهر با اشاره به موفقيتهاي ورزش قائم شهر در عرصه بين الملل، گفت: اين شهرستان در سال 93، 23 مدال جهانی، 17مدال آسیایی ، 23 مدال بین‌المللی و 243 مدال ازمسابقات کشوری كسب كرد.

محمدی افزود: 26 تیم فوتبال از شهرستان در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند که شاخص‌ترین آنها نساجی مازندران است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی لوچو، المپیاد کارگری و شطرنج در رده‌های سنی مختلف در شهرستان تصریح کرد: در دو ماه گذشته قائم شهر 5 مدال جهانی و 4 مدال آسیایی کسب کرده است.

رييس شوراي ورزش قائم شهر از برگزاري مسابقات بین‌المللی شطرنج با نام یادواره شهدا خبرداد و يادآور شد: تا این لحظه 10 تیم از کشورهای دنیا آمادگی خود را جهت حضور اعلام داشتند.

انتهای پیام/ ا

برچسب ها: کمک ، خیران ، مدرسه ، ساخت ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.