معاون اول رییس جمهور خواستار برنامه ریزی مناسب برای تامین بلندمدت آب شرب شهر سنندج شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، اسحاق جهانگیری که با هدف افتتاح و بازدید چند طرح عمرانی در استان کردستان به سنندج سفر کرده است ، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر از سد در حال ساختی که قراراست آب شرب شهر سنندج را تامین کند ، بازدید خواهیم کرد و برای رفع مشکلات آن اقدامات لازم را انجام می‌دهیم  تا مردم دغدغه‌ای در تامین آب شرب نداشته باشند.

وی افزود: هفت سد مهم در کردستان در حال ساخت است، و تلاش می‌کنیم  منابع مالی مورد نیاز برای اتمام هرچه سریعتر این سدها را تامین کنیم و با مجوزی که از دفتر رهبر معظم انقلاب گرفته ایم امیدواریم امسال و سال آینده این سدها را به پایان برسانیم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه کردستان یکی از استان های مهم کشور است که ظرفیت ها و فرصت های بسیار خوب و ثروت های زیادی در حوزه اقتصادی و فرهنگی دارد، بیان کرد: نیروهای تحصیل کرده و پر انرژی در این استان وجود دارند که می توانند به توسعه استان سرعت خوبی بدهند.

جهانگیری افزود: در این سفر با مسوولین استان به منظور بررسی مشکلات و مسائل استان کردستان نشست هایی برگزار می کنیم.

وی گفت: هدف اصلی این سفر ابلاغ سلام دولت به مردم شریف استان کردستان است، مردمی که همیشه در طول تاریخ بیشترین خدمات را به ایران و جمهوری اسلامی کردند و مرزداران غیوری بودند که با غیرت و فداکاری از مرزهای ایران، دفاع کردند.

جهانگیری در این سفر یک روزه ابتدا به شهرستان مرزی مریوان می رود و ضمن بازدید از مرز رسمی باشماق مریوان، طرح تولید نان صنعتی این شهرستان را افتتاح می کند. 

بازدید از منطقه هورامان در شهرستان سرو آباد و افتتاح کارخانه بستنی عسل در سنندج از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهوری در استان کردستان است. 

جهانگیری ظهر دوشنبه همچنین در جلسه ای در استانداری کردستان شرکت و سخنرانی می کند و پس از آن به بررسی مسایل استان و شورای اداری می‌‌پردازد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.