امام جمعه رودهن گفت: آل سعود شیعه ستیزی است در حمله به مسجد شیعیان در عربستان سعودی این خصوصیت حکمرانان عربستان سعودی نمایان شد .

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مدیح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اسلام وهابی ساخته و پرداخته استکبار جهانی ، حمله به مساجد شیعیان در عربستان سعودی را فتنه استکباری تعبیر نمود وگفت : آل سعود در جهان اسلام مهره استکباری با قدمتی طولانی است و شیعه کشی درسی است که در دانشگاه استکبار جهانی پاس کرده است.

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب اضافه کرد : آل سعود از عوامل پرورش دهنده نطفه استکبار جهانی در جهان اسلام، با حمایت از اسرائیل جنایت کار بوده است .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر اینکه شیعه کشی در دستور کار استکبار جهانی با ابزار اسلام وهابی پدیده نا‌شناخته ای نیست ، تصریح کرد : حمله به مسجد شیعیان در نماز جمعه در عربستان سعودی را شاخه ای از شیعه ستیزی اسلام وهابی تعبیر نمود و افزود: شیعه کشی در این حکومت از دیر باز رسم بوده است .

امام جمعه رودهن در خاتمه اظهار داشت : دست نشانده های استکبار جهانی در قلب اسلام یعنی عربستان سعودی بخاطر وجود خانه کعبه و حرمین شریفه می خواهند فضا را برای شیعیان نا امن کرده و به نوعی از حرکت شیعه در جهان با اعمال اینگونه سیاست های تروریستی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.