عضو کمیسیون فرهنگی و رییس فراکسیون روحانیت در مجلس شورای اسلامی گفت: شیعه کشی توسط ابزار های استکبار جهانی مانند داعش، تکفیری و آل سعود در جهان اسلام رواج پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نصر الله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد اقدام آل سعود در راسای صدور حکم اعدام شیخ نمر، گفت: رژیم آل سعود حاکمیتی است که ارثی از اسلام نبرده و به دروغ خود را خادم خانه کعبه و حرمین شریفه می‌داند و در نبرد با جبهه مقاومت اسلامی در کشور یمن شکست خورده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و رییس فراکسیون روحانیت در مجلس شورای اسلامی صدور حکم اعدام شیخ نمر عالم وارسته جهان تشیع را ناتوانی در نبرد با مردم یمن برشمرد و تصریح کرد: آل سعود شکست‌های سنگینی در تمامی میدان‌ها خورده و گرفتار یک نوع جنون شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر با تاکید بر اینکه شیعه کشی توسط ابزارهای استکبار جهانی مانند داعش و تکفیری و آل سعود در جهان اسلام رواج پیدا کرده است، اضافه کرد: اعدام شیخ نمر توطئه استکبار جهانی در راستای اسلام ستیزی است.

عضو کمیسیون فرهنگی و رییس فراکسیون روحانیت در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به اینکه شهادت راه مردان خدا است، اظهار داشت: مومن از شهادت در راه خداوند متعال نمی‌ترسد و استکبار جهانی با توپ و تانگ نمی‌تواند اعتقادات ارزشی را از دل مسلمانان بیرون بیاورد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.