ساری؛

راه اندازی بانک اطلاعاتی جامع اتاق اصناف مازندران

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بانک اطلاعاتی جامع اتاق اصناف استان در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، یعقوبی گفت: نخستین همایش روسای ادارات اصناف سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها به میزبانی اتاق‌های اصناف مازندران درشهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوعات قانون نظام صنفی و برنامه‌های مرکز اصناف در حوزه کشوری در این کارگاه آموزشی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از بررسی چالش‌های فراروی واحدهای صنفی در کارگاه آموزشی روسای ادارات اصناف و رابطان پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: در این همایش سامانه‌های جدید برای راه‌اندازی طرحهای اعلامی مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران تبیین می‌شود.

یعقوبی با بیان اینکه این همایش در حوزه تخصصی تولیدی، توزیع و خدماتی برگزار می‌شود، گفت: در این همایش از اتحادیه‌ها، اتاق‌های اصناف و کمیسیون‌های نظارت برتر صنفی سراسر کشورقدردانی می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه شیوه الکترونیکی کردن واحدهای صنفی در این کارگاه آموزشی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد،افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی حوزه اصناف به منظور شفاف‌سازی فعالیت‌های اصناف و درج اطلاعات واحدهای صنفی در کمیته تخصصی بررسی می‌شود.
 
 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.