هشتمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران به مناسبت سوم خرداد و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، هشتمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور رئیس جمهور آغاز شد.

در این کنگره که هم اکنون در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است 1500 نفر از خانواده‌های شهدا، رزمندگان و فاتحان خرمشهر حضور دارند. 

در حاشیه هشتمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران 10 عکس برگزیده جشنواره قاب سرخ با موضوع گلزار شهدا به نمایش گذاشته شده است. 

همچنین نمایشگاه عکسی از جنایت های آل سعود در کشور یمن با عنوان کمپ همدردی با مردم یمن که توسط عکاسان یمنی ثبت شده، برپا است. 

در این مراسم سرلشکر "سیدحسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، "حسین فریدون" دستیار ویژه رئیس جمهور، "سورنا ستاری" معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، "معصومه ابتکار" رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و حجت‌الاسلام و المسلمین "شهیدی محلاتی" معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار