یک عضو هیئت مؤسس جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمعیت جانبازان مستقل از احزاب مرسوم جامعه است گفت: این مجموعه برای استمرار انقلاب در سطح‌های مختلف گام برمی‌دارد.

جمعیت جانبازان مستقل از احزاب مرسوم جامعه استخبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران: "حسین مظفر" در اولین نشست خبری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اظهار داشت: جمعیت جانبازان در راستای تمام اهدافی که جانبازان و شهدا فداکاری کرده‌اند، تشکیل شده است.

وی با اشاره به این که اعضای مؤسس جمعیت نقش مهمی در دفاع مقدس داشته‌اند، گفت: تشکیل این جمعیت برای دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

معاون نظارت مجلس تصریح کرد: صاحبان اصلی این انقلاب که اعضای جمعیت جانبازان هستند، حق طبیعی‌شان است که در پاسداری از آرمان‌های انقلاب نقش داشته باشند.

مظفر بیان کرد: عواملی که باعث ایجاد انقلاب شد، خواهان استمرار انقلاب هستند و در همین راستا این جمعیت تشکیل شد تا در سطح‌های مختلف گام بردارد.

عضو هیئت مؤسس جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جمعیت جانبازان مستقل از احزاب مرسوم جامعه است و اهداف ما از آموزه‌های اسلامی و انقلابی و به ویژه دنبال کردن آرمان شهیدان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار