معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 گفت: ختم دسته جمعی قرآن کریم در قالب طرح "بارش باران رحمت" در منطقه 22 آغاز به کار کرد.

عشرت شایق معاون اجتماعی  و فرهنگی شهرداری منطقه 22 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح ختم قرآن کریم در این منطقه اظهار کرد: در آستان ماه شعبان المعظم و در راستای تقویت بنیان  فکری و معنوی شهروندان و  ارتباط تنگاتنگ با قرآن کریم، طرح ختم گروهی قرآن با همکاری و مساعدت شهرداری منطقه از روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه کار خود را با حضور و مشارکت یک صد نفر آغاز کرده و قرار است روزانه حداقل 20 آیه توسط افراد شرکت کننده در این طرح قرائت شود. 

وی هریک از شرکت کنندگان در این قرآنی را یک سفیر  کبیر قرآنی خواند و افزود: این طرح کار خود را به صورت منطقه‌ای آغاز کرد و قرار است در آینده‌ای نزدیک به صورت فرامنطقه‌ای و کشوری برگزار شود. 
 
شایق تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده توسط ستاد ختم قرآن، آیات با توجه به جدول بندی صورت گرفته مشخص و شماره آیات توسط سامانه پیامکی به شرکت کنندگان ارسال می‌شود. 

وی در پایان گفت: نسخه آزمایشی سایت بارش رحمت نیز کار خود را آغاز کرده و علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند نقطه نظرات، تعداد آیات قرائت شده خود را اعلام و آیات انتخابی خود را با صدای قاریان برجسته قرآنی بشنوند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: طرح ، ختم ، قرآن ، منطقه22 ، شایق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار