قزوین؛

نصب یک هزار 800 دوربین ثبت تخلف در جاده‌ها تا سه سال آینده

در سه سال آینده هزار و 800 دوربین ثبت تخلف و در جاده‌های کشور نصب می‌شوند تا همه نقاط حادثه خیز کشور مجهز به دوربین ثبت تخلفات باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛ غلامی امروز در تودیع و معارفه مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین افزود: در حال حاضر 400 دوربین در جاده های کشور تردد خودروها و تخلفات رانندگان را ثبت و کنترل می کند.

​غلامی همچنین جابجایی سالانه 600 کیلیون تن بار و 900 میلیون مسافر در جاده‌های کشور گفت و تاکید کرد: هم اکنون 90 درصد جابجایی بار و مسافر از طریق جاده‌های کشور است و بیش از هشت درصد ارزش افزوده مربوط به بخش حمل و نقل می‌باشد.

​غلامی تعداد ناوگان حمل و نقل کشور را 500 هزار ناوگان اعلام کرد و گفت: 700 هزار راننده و 7 هزار شرکت حمل و نقل در سراسر کشور فعالیت می‌کنند.

​معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعتبارات سال گذشته این سازمان ​2 هزار و 700 میلیارد تومان اعلام کرد که  2 هزار و 200 میلیارد تومان آن در بخش راهداری و 500 میلیارد تومان آن در بخش حمل و نقل هزینه شده است.

رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم از اختصاص 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه حمل و نقل کشور دربودجه سال 94 خبر داد و خواستار تجهیز و توسعه راه‌های مواصلاتی استان قزوین شد‌.

حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین هم گفت: استان قزوین در بخش حمل و نقل یکی از استان‌های اثر گذار و استراتژیک کشور است به طوری که با قرار گرفتن در مسیر استان‌های غربی، شمالی و مرکزی و تردد بیش از 7 میلیون خودرو در مسیری‌های استان در ایام نوروز نشان از ظرفیت بالای این استان در جابجایی کالا و مسافر عنوان کرد.

در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات 8 ساله دهاقین، شعبانی به عنوان مدیر کل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین معرفی شد.

شعبانی پیش از این معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز بوده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.