رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: 65 هزار و 500 دانش آموز در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که در صورت تامین هرچه مطلوب‌تر زیر ساخت‌های مورد نیاز ظرفیت و توانمندی ویژه‌ای محسوب می‌‍‌شوند.

محمد قادری تفرشی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران با اشاره به وجود استعدادهای برجسته و قابل توجه در جمعیت دانش آموزی این شهرستان اظهار کرد: 65 هزار و 500 دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف و در قالب 264 مدرسه مشغول به تحصیل هستند که در صورت ارتقا سطح امکانات از این توانمندی بالقوه و ویژه می‌توان در حوزه‌ها و ابعاد گوناگون بهره برد.

وی در ادامه افزود: محدودیت و کمبود فضای آموزشی از جدی‌ترین دغدغه‌های ما در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ملارد محسوب می‌شود که پیرو تدابیری که اتخاذ شده و همیاری و همدلی مسئولان ذی ربط امید آن داریم مشکلات و موانع موجود رفع شود.

تفرشی در پایان تصریح کرد: بازسازی و بهسازی مدارس روستایی از دیگر اولویت‌هایی است که امیدواریم در جهت ارتقا سطح فیزیکی و تاسیساتی آن با مساعدت و پشتیبانی دستگاه‌های ذی ربط اقدامات لازم در این خصوص عملیاتی شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار