تعمیرات اساسی و اضطراری منطقه یک عملیات انتقال گاز با توجه به برنامه زمانبندی، در تاسیسات شهید کاوه پیشه ٣٥ درصد و در تاسیسات شهید یوسفی نیز بیش از ٤٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت: با توجه به برنامه زمانبندی تعیین شده از ابتدای سال ٩٤ و همچنین راندمان کاری موجود، توربین واحد شماره یک تاسیسات تقویت فشار شهید کاوه پیشه توسط نیروهای متخصص تعمیرات اساسی توربین، تحت تعمیر قرار گرفت و این عملیات هم اکنون ٣٥ درصد پیشرفت دارد.
 
عبدالحسین کوتکی افزود: واحد A تاسیسات تقویت فشار شهید یوسفی از اواسط فروردین ماه مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت که این واحد نیز با تلاش بی وقفه کارکنان تعمیرات اساسی و اضطراری (مکانیک ضربه ای) منطقه تاکنون بیش از ٤٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از برنامه زمانبندی پیشی گرفته است.
 
وی یادآور شد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، همه قطعات مورد استفاده، توسط تولید کنندگان داخلی و با مشورت و راهنمایی متخصصان و مهندسان با تجربه منطقه یک عملیات انتقال گاز ساخته شده است.
 
به گفته وی، با توجه به نامگذاری سال ٩٤ (دولت و ملت، همدلی و همزبانی) و نیز لزوم اجرای شعار امسال، امیدواریم با توجه به رفاقت و همدلی که در منطقه وجود دارد بتوانیم صرفه جویی قابل ملاحظه ای را برای شرکت انتقال گاز ایران رقم بزنیم و کشورمان از نظر این توانمندیها به خارج از کشور بی نیاز باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعمیرات ، انتقال ، گاز ، تاسیسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار