عصبانیت داعش از تبلیغات منفی غرب علیه گروه‌های تروریستی

تروریست‌های داعش علت کاهش تعداد نیروهای داوطلب خود را تبلیغات منفی کشورهای غربی عنوان کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک؛ "دابق،" مجله الکترونیکی داعش، در جدیدترین شماره خود کشورهای غربی را به گسترش تبلیغات منفی علیه فعالیت گروههای جهادی متهم کرد و نوشت: آنها تلاش می‌کنند با دنبال کردن طرحی توطئه‌آمیز، فعالیت های داعش و دیگر گروه‌های جهادی علیه کفار را به اقداماتی افراطی تشبیه کنند. این موضوع شبهاتی را بین اعضا بوجود آورده و از تعداد نیروهای داوطلب برای پیوستن به داعش کم کرده است.

در ادامه مقاله مجله "دابق" آمده است: اگر گروههای جهادی کنترل منطقه‌ای را از دست کفار خارج کنند از آن با نام اشغال و یا تجاوز خصمانه یاد می‌شود.

غربی‌ها مخالف دیدگاه و نگرش ما مبنی بر رهایی از دنیای مادی و اهمیت به دنیای پس از مرگ هستند. همین تبلیغات منفی موجب شده، بسیاری از اعضا به فکر ترک گروه باشند. متاسفانه مسلمانان از درک ماهیت اصلی ادعای کشورهای غربی ناتوان هستند و بیش از آنکه از خدا بترسند از اظهار نظر کفار در هراسند.

مجله اختصاصی داعش اغلب به انتشار اخباری از پیروزی‌های این گروه می‌پردازد؛ اما برای نخستین بار از کاهش تعداد طرفداران و اعضای داعش انتقاد کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
داعش بنا به توصیه خالق خود یعنی آمریکا، وارد ادعاهای مذهبی یک طرفه شده است یعنی ادعاهایی می کنند ولی حاضر نیستند حرف طرف مقابل را بشنوند تا به آنها بفهمانند که اشتباه می کنند. ادعای بهشت می کنند در حالیکه اهل جهنم هستند ولی در جهل مرکب هستند و حاضر نیستند با مخالف خود استدلال کنند چون می ترسند که در استدلال مغلوب شوند. آن کس که نداند و نداند که نداند، در جهل مرکب ابد الدهر بماند
آخرین اخبار