داعش:

به خرید بمب اتمی بسیار نزدیک شده‎ایم/ عملیات "توفان تمام‌عیار" با حمله به آمریکا آغاز خواهد شد

مجله "دابق" وابسته به داعش اعلام کرد این گروه تروریستی در ماه های آینده یک بمب اتمی از پاکستان خریداری خواهد کرد و آن را به آمریکا خواهد فرستاد.

داعش: به خرید بمب اتمی بسیار نزدیک شده‎ایمبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، مجله وابسته به داعش اعلام کرد این گروه تروریستی در ماه های آینده یک بمب اتمی از پاکستان خریداری خواهد کرد.

داعش در مقاله‌ای در این مجله نوشته است: "ما هم اکنون به خرید یک بمب اتمی از پاکستان و انتقال آن به آمریکا بسیار نزدیک شده‌ایم."

در ادامه این مقاله نوشته شده است: "ما هم اکنون میلیاردها دلار بودجه داریم و در 12 ماه آینده از طریق واسطه های خود یک بمب اتمی از پاکستان خریداری می کنید. به زودی عملیات "توفان تمام عیار" با حمله به آمریکا آغاز خواهد شد."

گروه تروریستی داعش در این مقاله نوشته است: "اگر موفق به انتقال بمب اتم به آمریکا نشویم، با استفاده از چند تن مواد منفجره عملیات خود را به انجام خواهیم رساند. ما امروز بیش از هز زمان دیگری به اهداف خود نزدیک شده ایم."

در ادامه این مقاله آمده است: "داعش هیچگاه تصمیم خود درباره حمله به آمریکا را پنهان نکرده است. وقتی که زمان حمله به خاک آمریکا فرا رسد، با تعداد بسیار زیادی از نیروهای خود عملیاتی را اجرا خواهیم کرد که تلفات زیادی بر جای گذارد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
یامهدی زودترفرج کن تاکه این وحشی هاادمهای بیگناه روبابمب اتم تودمای ۳۹۰۰۰درجه ای زنده زنده کباب نکردن.ای خداخودت به ادمای بیگناه رحم کن.هرچه میکشیم ازاسراییله وبعدامریکا.لعنت به همشون .قاتلای جلاد به هموطناشون رحم نمیکنن چه برسه به ما.داعشیا دست پروردهای اسراییل ان با بودجه وکمک امریکا.لعنت خداربرهمشون باد.
-
مهدی امامی
۱۰:۴۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
اینها همه دروغه
داعش نوکر آمریکاست هیچ وقت بهش حمله نمی کنه.
چیزی که در رسانه ها میگن به خاطر منحرف کردن افکار عمومی دنیاست. بمب اتم را از خوشان می گیرند یا ا ز رژیم پلید صهیونیستی، باید خیلی مراقب باشیم از خودمان چون چاقو دسته ی خودش را هرگز نمی برد.
Iran (Islamic Republic of)
rohollah
۱۱:۵۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
اینا با این حرفا میخوان بگن که آمریکا دشمن ماست. و پرده روی کمک تسلیحاتی و مالی آمریکا و عربستان بکشن.
مردم دنیا رو هم ماست تلقی کردن!
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۱:۲۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
واقغا خنده داره کسی میخواد حمله کنه اونم با بمب اتم چه لزومی داره بگه و محل تهیشو هم ذکر کنه امریکاییا کودنترین موجودات روی زمینن چون فک میکنن مردم احمقن که باور میکنن این بازی هارو.این یه فیلم جدیده واسه توجیه کردنه حمله ی گسترده امریکا به عراق و سوریه اوردنه اسم پاکستان هم بخاطر اینکه به مردم یاداوری بشه در منطقه بجز اسرائیل پاکستان هم بمب اتمی داره
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۱:۱۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
دروغ محض اینان سربازان امریکا هستند انها به نیابت امریکا میجگند
Iran (Islamic Republic of)
sayyd
۲۰:۵۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
چه تضمینی هست اون بمب برا زدن ایران نباشه؟
اگر دولت پاکستان رو بزنن چی؟

سیصد بمب اتم گیرشون میاد

اونوقت کسی حریفشون نیست
Saudi Arabia
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
موش می نالد زگربه گربه می نالد ز سگ
در جهان هر ظالمی از ظالمی دارد خروش
ولی این یک شوخی برای گمراه کردن عوام است
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۶:۵۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اسراییل و فراسنه و انگلیس و امریکا مگه مرده اند که از پاکستان بمب اتم بخرند.یه ندا به داداششون جناب اوباما بدن براشون پست کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
با همهم این تحلیل ها و نظرات که احتمالا درست و به واقعیت نزدیک ؛خدایا این خواسته داعش رو بر آورده به حاجت بفرما ( بس که پررو هستن) اینطوری منتی اون دنیا به خاطر آوردن نام گرامی پیامبر ندارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اقایون داداشام .و خواهرای بزرگوار .اینا همش جک ساختگی از امریکاست با این مزخرفات دارن مردم کشورشون هم بیشتر تیغ میزنندبرای پرداخت مالیات بیشتر به بهانه امنیت و مهمتر این که داره موج جدید اسلام هراسی ایجاد میکنه اخه داعش که به همه ثابت شده است از عناصر موزدور خود امریکا و سگ نگهبانش اسرئیل است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
تمام این حرفها از طرف امریکا زده میشه تا هم خودش رو در معرض حمله تروریستها معرفی کنه و هم حضور نظامی خودش روبه بهانه مبارزه با داعش د رهمه کشورها با تاسیس پایگاه و لشکر کشی توجیه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
وقتی که امریکا و اسراییل خود بمب اتم دارند و به طرق مختلف از ان استفاده می کنند و الان گروههای تکفیری را به آن تجهیز میکنند مایه تاسف است که برای استفاده صلح امیز از انرژی هسته ای باید به آنها امتیاز بدهیم ما باید کارمان را بدون توافق با چنین شیادان پست فطرت ادامه دهیم سازمان ملل و آژانس و سایر نهادهای بین المللی اکثرا بازوی استعمار گر امریکا هستند ما نباید گول چنین سازمانهایی را بخوریم که با ظاهری فریب دهنده و تبلیغاتی دروغین بر دنیا حکومت می کنند
Iraq
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
غلط زیادی
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
شهرام جان چرا بچه شدی
بابا اینا دنیال ایران هراسی ان و اینجوری دارن وانمود میکنن که میخوان با آمریکا بجنگن و اینجوری بچه مسلمونا رو جذب میکنن. البته این راهشون خیلی قدیمیه. اگه دقت کنی القائده هم دقیقا با همین شعار پا گرفت اما کی به آمریکا حمله کرد؟؟
اخیرا هم طبق اسنادی محرمانه معلوم شد حمله به برجهای دوقلو کار خود آمریکایی ها و با هماهنگی پنتاگون بوده تا بیان و اطراف ایران رو اشغال کنن.
خوب القائده چه ربطی به مردم عراق و افغانستان داره؟؟
الان هم مطمئن باش یه برج دیگه رو تو خود آمریکا به زودی میزنن و میندازن گردن مردم بدبخت سوریه و عراق و بدون تاییدیه شورای امنیت حمله میکنن به این کشورا. ولی حرف رهبر ما ملاکه که فرمود: دوران بزن و در رو تمام شده.
آمریکا بدونه سوریه و دمشق و بغداد و کاظمین و بیروت و غزه و کل بخشهای کشورهای جبهه ی مقاومت خط قرمر برادرشان ایرانه. کافیست غلط زیادی کنید تا ناوگان 34 ایران همینجور موقع گشت زنی تو دریای سرخ خدایی نکرده چشمش نبینه و مثل فرمانده ناو وینسنس بزنه ناو هواپیمابرتون رو غرق کنه!!!پس خیلی اون طرفا فعلا آفتابی نشو که اوضاع خیته و به نفع جبهه مقاومت و ایرانه.
والسلام
Iran (Islamic Republic of)
یارمحمدی
۱۳:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
خود کرده را تدبیر نیست........
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۳:۲۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
کدوم امریکا کدوم اسرائیل داداش من .همه هدف داعش ایرانه امریکا واسرائیل بهانه است اگر غیر از اینه پس چرا به جای جنگ با اونها همش دارن جنگ رو به سمت مرزهای ایران هدایت می کنند.اسرائیل بمب بهش میده اونم میزنه تو ایران بعد هم کی بود کی بود من نبودم .هیچی هم بر علیه اسرائیل نیست ..
Iraq
امید
۱۳:۲۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اگه بخره قطعا هدفش فروشندش نیست باید ما هواسمون رو جمع کنیم من االه توفیق
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۱۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
آقا شهرام اشتباه نکن آمریکا میخواهد 11سپتامبر دیگری درست کنه ! و اینبار به جای افغانستان و عراق کل خاورمیانه را با جنگ نیابتی به خاک و خون خواهد کشید
-
سام
۱۳:۰۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
امکان داره این نیرنگ داعش برای جلب توجه نکردن سایر کشورها باشه و بخواد در کشور دیگری آن را استفاده کنه.شاید از سیاست های خود آمریکا باشه به هر حال باید مراقب بود چون جنگ اول داعش با شیعیان است بعد با یهودیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اینها فقط توطئه برای سیاه کردن چهره اسلام و مسلمانها است ایها رو خود امریکا پرورش داده کی باور می کنه
Iran (Islamic Republic of)
حمید ازایلام
۱۳:۰۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
خر خود داعش است که این یاوه ها سر می دهد.اولا تهیه بمب اتمی به این راختی ها نیست .
دوما :سگ هیچوقت صاحبش را گاز نمی گیرد که داعش بگیرد.
سوم:اطلاعات محرمانه که فاش شود از حالت عملی تقریبا خارج می شود.
چهار:اگر درست از آب درآید از اسرائیل اهدا می شود تا هم پاکستان در این میان بدنام شود.هم بهانه ای برای استفاده از این سلاح مرگبار بدست اسرائیل وآمریکا بی افتد.
Iran (Islamic Republic of)
عاصی
۱۲:۵۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
بنظر حقیر این داعش و تمام گروههای تکفیری و تروریسم از خود آمریکا و اسرائیل حمایت میشن و اینا خودشون این جلادای از خدا بیخبر را بوجودآورده اند و این جوسازی ها هم فقط برای گمراه کردن اذهان عمومی و دنیاست که یه چیزایی به داعش و .. یاد میدن که اینارو بگید تا مظلوم نمایی کنن !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
چاه مكن بهر كسي
اول خودت دوم كسي
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اینها همه دروغه
داعش نوکر آمریکاست هیچ وقت بهش حمله نمی کنه.
چیزی که در رسانه ها میگن به خاطر منحرف کردن افکار عمومی دنیاست.
Iran (Islamic Republic of)
بانشی
۱۲:۴۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
چرت میگن، شک ندارم بازم یه طوطه دیگه توکاره و کار خود امریکا است مگه بمب اتم انتقال دادن به این سادگی هاست اخه مگه شکلاته
Saudi Arabia
محمد خالقی
۱۲:۳۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
نصر من الله و فتح غریب



ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش بفرمان توایم خامنه ای
-
helen
۱۲:۲۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
الاغ های کله پوک!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۲۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
بهانه ای بیش نیست برای حمله به ایران. دقیقا کاری که در عراق کردند.
Iran (Islamic Republic of)
masoud
۱۲:۱۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
احتمالا توهمات هالیوودی و رسانه یی اتاق فکر استکبار در امریکا به تعبیر شدن نزدیک میشود!!!
Iran (Islamic Republic of)
javad
۱۲:۰۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
این حرفا بوی فتنه میده، به احتمال زیاد اینم یه نقشه شوم امریکاست تا با این بهانه به کشورهای مسلمون حمله کنه،خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۲:۰۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
یادم یه تله تئاتر خیلی سال پیش زمان شبکه 2کاناله پخش میشد چند نفر بودن که هر کدام سمبل یه کشور رو بازی میکردند یکشون اسرائیل بود تیکه کلامش این بود "بزار جا باز کنم انوقت ببین چه"ها کنم".
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اینقدر ساده نباش این حرف برای اینه که بگن امریکا حامی داعش نیست و بزرگترین دشمن داعش امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۱:۵۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اینها برای وحشت این کار می کنند این موضوع هم شک نکنید امریکا به داعش دیکته کرده
Germany
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
عربستان غلط میکنه بمب هسته ای داشته باشه ما هم باید داشته باشیم این عربستان قلدر شده جدیدا مهره سوخته ایی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
به درک بگذار به جان هم بیفتند ومثل گرگ همدیگررا بدرند.
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۱:۲۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
خاك توسر امريكا تحويل بگير به همينا اسلحه وبمب ميفرستادي حال ميكنم خودتو تحديد ميكنند از ماست كه بر ماست اوباما كجاييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي؟
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدامین موسوی
۱۱:۲۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
ساده نباش این تبلیغ رسانه ای که می خواهد ادعا کنه که آمریکا دشمن ما است در حالی که بدون کمک آمریکا و متحدان منطقه ای خود یک ماه بیشتر دوام نمیاره
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
یک پروژه تدریجی رسانه ای طی تقریبا یک سال اخیر در جریان است تا داعش را یک خطر جدی برای آمریکا و اروپا نشان دهد و این مسئله سوای اسلام هراسی می باشد.
احتمالا آمریکا در یک عملیات ناگهانی یا به طور مستقیم و یا به طور نیابتی داعش را از صفحه روزگار محو خواهد کرد. فعلا که داعش خوب مهره ای است برای اهداف آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اینا همش رد گم کنی هست. داعش هیچ زمانی نه به آمریکا حمله میکنه نه به اسرائیل نه به انگلیس و نه به غرب . چون داعشی ها مزدوران همین ها هستن.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۲۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
مزدور نه سگ دست پرورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
هدف ایرانه نه آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
samira
۱۱:۱۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
حاضرم سربازی بشم به جنگ داعش برم حتا اگه 2 نفرشون و بکشم بعد خودم بمیرم راضیم
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۰۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
کاش مستقیما کاخ سفید رو بزنن
Iran (Islamic Republic of)
جواب وحید
۲۰:۲۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
همینطور کنگره و مجلس سنا رو
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۰:۴۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
شک ندارم که بمب رو از اسرائیل بی مصرف میگیرن.
اگه زمانش برسه، اسرائیل به دوستش هم رحم نمیکنه.
آمریکا باید حواسش رو جمع کنه. مار توی آستینش پرورش داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
تو چه ساذه ای
اینا فیلماشونو عزیز
همشون از یه قماشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
شهرام خان اینا همه فیلمشونه ، امریکا داعش رو بوجود آورده و اینا اینجوری میگن که لاپوشونی کنن
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۲:۲۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
بابا جون بچه نباشید اینها دست پرورده خود آمریکا جنایتکار و سعودی های وحشی هستند اینها همش جنگ زرگری است اگر آمریکا یک روز ازشون حمایت نکنه از بین میرند این وحشیها
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۲:۴۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اینا همش شعاره،فریب افکار عمومی.داعش زاده آمریکاست.بدون اجازه امریکا آب هم نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اقا انصافا خیلی ساده ای یعنی امریکا میزاره داعش بهش حمله کنه واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۰:۳۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
شک ندارم که بمب رو از اسرائیل بی مصرف میگیرن.
اگه زمانش برسه، اسرائیل به دوستش هم رحم نمیکنه.
آمریکا باید حواسش رو جمع کنه. مار توی آستینش پرورش داده.
China
جواد
۱۶:۴۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
باید حواسمون جمع باشه هدفشون ایران نباشه و با بردن اسم آمریکا بخوان عوام فریبی کنن و هوشیاری ما رو ازمون بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
بهشته خانم
۱۶:۳۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
سلام با صحبت آقا جواد خیلی موافقم . . . ما باید کاملا هوشیار باشیم و به نظر من داعش چیزی جز زبان آمریکا نیست ...
آخرین اخبار