با امضای طوماری؛

طلاب حوزه علمیه قم بر رعایت خطوط قرمز از سوی تیم مذاکره کننده تاکید کردند

طلاب حوزه علمیه قم با امضای طوماری بر رعایت خطوط قرمز از سوی تیم مذاکره کننده تاکید کردند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در طوماری به تیم مذاکره کننده هسته‌­ای درجهت نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و رعایت خطوط قرمز توصیه‌هایی داشتند.

اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم با توجه به اینکه پذیرش مواردی از جمله پروتکل الحاقی و نظارت‌های فراتر از آن، در حقیقت پذیرش اجبار در نظارت­‌های غیرمتعارف از سوی دولت­‌های مستکبر جهان است و زمینه خدشه‌دار شدن استقلال و امنیت ملی را فراهم می‌کند، با امضای طوماری با بیش از سه‌ هزار امضا خواستار دفاع عزتمندانه از دستاوردهای هسته‌ای و پاسداشت عزت و استقلال ملی توسط تیم مذاکره کننده هسته‌ای شدند.

اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم در این طومار از تیم مذاکره­ کننده خواسته‌اند تا تمامی خطوط قرمز تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی که همان مطالبات مردمی برخواسته از شرع، عقل و غیرت ملی و اسلامی است،‌ را رعایت کنند.

متن طومار امضا شده توسط اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم بدین شرح است؛

بسمه تعالی

ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم، ضمن اعلام پشتیبانی و تشکر خود از مجاهدت‌های فرزندان انقلاب در مذاکرات هسته‌ای، از ایشان مصرانه خواستاریم تا در توافق نهایی با رعایت تمامی خطوط قرمز تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب، به بهترین وجه از استقلال و عزت ایران اسلامی پاسداری کرده، با متنی شفاف و غیرقابل برداشت­های متفاوت از تکرار خدعه و نیرنگ شیطان بزرگ پیشگیری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه ، مذاکره ، استقلال ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار