چندی پیش مالک باشگاه ملوان وعده یک سورپرایز را به هوارداران این تیم داد که آن را نیز در خلال صحبت‌های خود اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه در تیم  ملوان،سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان بندرانزلی طبق وعده ای که در روزهای گذشته به هواداران داده بود ، بخشی از برنامه های خود را طی بیانیه‌ای  اعلام کرد.مهمترین نکته این برنامه‌ها ، معرفی فرهاد پورغلامی مربی با تجربه ی انزلیچی به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری ملوانان است که عنوان شده توافقات کلی با وی برای فصل آینده صورت گرفته است .
 
 متن بیانیه به شرح ذیل است :
 
با سلام خدمت مردم شریف بندرانزلی و هواداران ملوانِ بزرگ
 
اینجانب طبق وعده ای که داده بودم برخی برنامه های باشگاه برای فصل آینده را برای شما هواداران عاشق ملوان شرح می‌دهم . یک از مهمترین دغدغه‌هایم بحث هیات مدیره باشگاه است که این دغدغه‌ها را با استاندار محترم گیلان و فرماندار محترم شهرستان انزلی در میان گذاشته ام . اینجانب ۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان را در اختیار دارم و باید به اندازه سهم خود در انتخاب اعضای هیات مدیره سهیم باشم ، اینطور نباشد که بنده فقط هزینه کنم و هیچ اختیاری در هیات مدیره نداشته باشم ، سرمایه گذار نیاز به امنیت سرمایه گذاری دارد و از استاندار و فرماندار محترم شهر خواسته ام که به این دغدغه من پاسخ مثبت دهند و مرا همراهی کنند تا بتوانیم تصمیمات مناسبی را در این خصوص اتخاذ نماییم .
 
در خصوص مدیرعاملی چندین گزینه وجود دارد که همگی از افراد توانمند و کاملا فوتبالی می باشند . با بعضی از دوستان مذاکراتی انجام گرفته اجازه دهید تا محض نهایی شدن اسمی از آنها نبرم .
 
و اما در خصوص سرمربیگری تیم ملوان فرهاد پورغلامی گزینه ی اصلی باشگاه می باشد و صحبت‌های کلی با وی صورت گرفته و دو طرف کلیات را پذیرفته‌اند و پس از بازگشت اینجانب از سفر امیدوارم که توافق نهایی صورت گیرد. پورغلامی سرمربی‌ای با کارنامه درخشان است و وی خواست اکثر هواداران بوده است و می تواند با دانش و جذب بازیکنان لازم و حفظ سرمایه های فعلی تیمی منسجم را راهی مسابقات کند . البته گزینه های خارجی هم وجود داشت ، اما چون می خواهیم با قدرت لیگ را شروع کنیم و ریسک انتخاب مربی خارجی که شناخت کافی از فوتبال ایران و انزلی ندارد و با تجربه ی قبلی و انتخاب بد استیون مویسیلوویچ ، با شناختی که از پورغلامی داشتم و مشورتی که از کارشناسان و پیشکسوتان گرفتم  ، فرهاد پورغلامی را بهترین گزینه دیدم ، ایشان از سرمایه های ملوان هستند . در اینجا جا دارد ، از فیروز کریمی بابت همهزحماتی که در فصل گذشته برای تیم ملوان کشیدند تشکر کنم ، تلاش‌های وی هیچگاه از یاد هواداران ملوان نخواهد رفت .
 
در فصل گذشته کمی ها و کاستی هایی وجود داشته است که امیدوارم هواداران این کاستی ها را بر من ببخشند تا انشاله فصل آینده فصل پرباری برای هواداران و ملوان باشد و در کنار یکدیگر موفقیت های ملوان را جشن بگیریم . مطمئن باشید که در این فصل با اقتدار پشت تیم هستم و شان و منزلت ملوان بیشتر از آن است که جشن بقاء بگیرد . در یک برنامه و پروسه زمانی دو ساله انشاءالله با کمک همه نخبگان و به دور از جنجال‌ها و فقط برای حفظ منافع ملوان بتوانیم ملوان را آسیایی کنیم و در کنار هواداران روزهای بیاد ماندنی را رقم بزنیم . بنده از انتقاد های سازنده استقبال می کنم و از همه هواداران عزیز خواهش می کنم که انتقاد به همراه راهکار ارائه شود چون به پیشبرد اهداف عالیه ملوان و باشگاه کمک می کند .

سیروس محجوب

انتهای پیام/
 

 

برچسب ها: محجوب ، مالک ، باشگاه ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار