رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با توجه به اینکه امسال کتب پایه‌های پنجم و نهم جدیدالتالیف هستند گفت، در تابستان ۹۴دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برای معلمان برگزار می‌شود.

محی الدین محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش وپرورش در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران با اشاره به تغییرات کتب درسی اظهار کرد: کتاب‌های پایه پنجم ونهم برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ جدیدالتالیف می‌شوند. 

وی ادامه داد: درخصوص رفع نگرانی‌های والدین در این زمینه باید تاکید کنم تولید کتب درسی، راهنمای معلمان و بسته‌های نرم افزاری برای مقاطع مختلف در حال آماده‌سازی است و برای معلمان این دو پایه کلاس‌های آموزشی ضمن خدمت به منظور آشنایی با نحوه تدریس کتب جدیدالتالیف در تابستان ترتیب داده می‌شود. 

محمدیان با اشاره به اینکه ممکن است در سال‌های اول تدریس برخی معلمان و خانواده‌ها از سختی کتب جدیدالتالیف گلایه کنند، گفت: این اتفاق طبیعی است چون با این کتب برای اولین بار آشنا می‌شوند و برای رفع سختی و ابهامات به همکاران دبیر توصیه می‌کنم حتما در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت شرکت کنند و خانواده‌ها با معلمان پایه پنجم و نهم جلسات مشترکی داشته باشند. 

وی یادآور شد: تابستان زمان استراحت دانش آموز است و به هیچ عنوان نیازی به شرکت در کلاس‌های اموزشی برای کتب جدیدالتالیف نیست.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
لطفا زمان دقیق ثبت نام در کلاسها ضمن خدمت پنجم ابتدایی را اعلام فرمایید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۷:۳۰ ۲۳ تير ۱۳۹۴
با سلام برای ثبت نام دوره های اموزشی پایه پنجم به سایت www.mahdavihrtco.orgمراجعه می کنم ولی سایت مورد نظر باز نمی شود.ممنون می شم راهنمایی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
تاریخ دقیقشو می خاستم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۲۵ ۲۲ تير ۱۳۹۴
مثل بقیه ی کارهایمان تا دقیقه ی نود مشخص نیست
آخرین اخبار