مشهد؛

250 پروژه مدرسه سازی توسط خیرین خراسان رضوی در حال ساخت است

مدیرکل اداره نوسازی ،توسعه و تجهیزات مدارس خراسان رضوی گفت: درحال حاضر 250 پروژه با زیربنایی بیش از 300 هزار مترمربع در دست اجراست.

سیدهدایت الله هاشمی نسب در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، افزود: در تمامی سالهای گذشته همواره نوسازی مدارس در بین دستگاههای اجرایی استان رتبه اول یا دوم را به خود اختصاص داده و دستگاه نظارت در طی سالهای اخیر از آنجا که ساخت فضاهای آموزشی خیرین را در اولویت وظایف خود می داند از این کار سربلند بیرون امده و به وظیفه خود به خوبی عمل نموده است.

وی با بیان اینکه عشق موتور محرک موفقیت در امر مدرسه سازی است خاطرنشان کرد:هم اکنون بیش از سه هزار خیر مدرسه ساز در استان فعالند برهمین اساس اداره کل نوسازی خراسان رضوی رتبه نخست تعدادخیرین در بین استانهای کشوربه خود اختصاص داده است.

هاشمی نسب افزود:دربخش ساخت و تجهیز مدارس عادی 30درصد ودر مدارس استثنایی 80 درصد راخیرین عهده دارهستند.

این درحالی است که 850کلاس درس در تکلیف امسال خیرین پیش بینی شده و این انسانهای پرتلاش درسال همدلی و همزبانی دولت و ملت درکوتاهترین زمان وظایف ارزشمند و انسانی خود را به بهترین شکل انجام میدهند.

مدیرکل اداره نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: با حمایت و همکاری مدیران شهرداری ها و نهادهای اجرایی که در امر ساخت و ساز دست اندرکارند میتوان بروکراسی اداره در امور ساخت و ساز مدارس را کاهش داد و در پرسه زمانی صرفه جویی کرد.

وی همچنین همکاری دلسوزانه رسانه ها و به ویژه صداوسیمارا یک حمایت جدی در جهت پیشبرد اهداف والای این نهاد معنوی عنوان کرد.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.