مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: امام با اندیشه‌های دفاعی کشور و انقلاب را واکسینه کردند و با جلوگیری از انحلال ارتش و ایجاد سپاه و بسیج در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند.

امام با اندیشه‌های دفاعی کشور و انقلاب را واکسینه کردند
حجت‌الاسلام و المسلمین "مجتبی ذوالنور" مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اندیشه‌های دفاعی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: اگر انقلاب پیروز شد مرهون ایدئولوژی، بنیان‌های معرفتی، انقلاب و اسلام نابی بود که در آن مکتب "حضرت امام خمینی (ره) " نقش بسیار ویژه‌ای داشت.


**حضرت امام رهبری جامع الشرایط

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و وجود یک رهبری جامع‌الشرایط که اندیشه‌های بلند دفاعی، انقلابی، سیاسی و فرهنگی داشت یادآور شد: حضرت امام در این مسیر تمامی شرایط را داشتند. 


**حضرت امام خمینی برای حفاظت از انقلاب اسلامی سپاه را ایجاد و بسیج را بنیان نهادند

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور گفت: حضرت امام خمینی برای حفاظت از انقلاب اسلامی سپاه را ایجاد و بسیج را بنیان نهادند و مردم را حافظ انقلاب و کشور کرد.


**امام تئوری ارتش و مردم را عنوان کردند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان داشت: امام تئوری ارتش و مردم را عنوان کردند و با تمام توان در برابر منافقینی که سعی می‌کردند ارتش را منحل کنند ایستادگی کرد. 


**عدم وجود رهبری جامع‌الشرایط و مقتدر  باعث به نتیجه نرسیدن انقلاب‌های مردمی منطقه

وی با اشاره به اینکه امام سپاه و بسیج را که ظرفی برای ایثارگری هستند، ایجاد کرد یادآور شد: اگر انقلاب‌های مردمی منطقه مثل "مصر"، "تونس"، "لیبی" و "بحرین" نتوانستند آنچنان که باید انقلابشان را به ثمر برسانند به دلیل عدم وجود رهبری جامع‌الشرایط و مقتدر است.



**امام با اندیشه‌های بلند دفاعی خود کشور و انقلاب را واکسینه کرد

وی تأکید کرد: امام با اندیشه‌های بلند دفاعی خود کشور و انقلاب را واکسینه کرد. 



**مردم پشت سر امام خمینی ایستادند و تمام سختی‌های انقلاب را تحمل کردند

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: مردم پشت سر امام خمینی ایستادند و تمام سختی‌های انقلاب را تحمل کردند و لذا امام خمینی و مردم نقش مهمی در تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی داشتند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار