فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از شناسایی و دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت منازل و کشف 11 فقره سرقت از آنان خبر داد.

سناریوی خانواده تبهکار برای سرقت از خانه‌های خالی از سکنه
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مهرداد مشوق فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند سرقت منزل به شیوه مشابه در شهر کازرون بررسی این پرونده‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات نشان می‌داد که سارقان با اطمینان از خالی بودن منازل و در ساعات مشخصی به سراغ آن‌ها می‌رفتند و با تخریب قفل‌های درب، وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلا و اموال باارزش می‌کردند که در این راستا مأموران نقاط جرم‌خیز را به‌صورت محسوس و نامحسوس زیر پوشش قرار دادند.

سرهنگ مشوق ادامه داد: مأموران انتظامی کلانتری 11 محمدیه موفق شدند در حین گشت‌زنی در محدوده وقوع سرقت‌ها یک متهم که قصد سرقت از منزل یکی از شهروندان داشته را مشاهده و دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: این متهم به کلانتری انتقال و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان تحویل که در بازجویی‌های انجام‌شده به 11 سرقت با همکاری برادر، همسر برادر و یک نفر از بستگانش اعتراف کرد.

سرهنگ مشوق از دستگیری برادر و همسر برادر سارق خبر داد و یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان مقادیری طلاجات کشف شد.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه تمام مالباختگان شناسایی و تلاش برای دیگر همدست سارقان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار بسیار در منزل بپرهیزید و برای اطمینان بیشتر هنگام خروج از خانه تنها به قفل کردن در خروجی اکتفا نکرده و تمام درهای داخلی ساختمان اعم از درب پشت‌بام، اتاق‌ها، آشپزخانه، حمام و حیاط‌خلوت را قفل کنید، همچنین برای جلوگیری از سرقت منزل خود به روش توپی‌زنی، توپی قفل را با بدنه در هم ‌سطح کنید و در صورت عدم امکان لوله‌ای فلزی به دور آن جوش دهید.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار