فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری کارمند بانکی که دو میلیارد ریال ازحساب مشتریان برداشت کرده بود، خبر داد.

دستبرد میلیاردی کارمند ناخلف بانک به حساب مردمبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار غلامعباس غلامزاده اظهار داشت: بدنبال گزارشی از برداشت های غیر مجاز در شعب یکی از بانک ها در یاسوج، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس برای پیگیری موضوع و دستگیری متهم فعال شد.

وی اظهارکرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد متصدی یکی از بانک ها با سوء استفاده از شغل خود اقدام به برداشت وجوهی به میزان دو میلیارد ریال و واریز آنها به حساب های مشخصی کرده است.

وی تصریح کرد: در ادامه و با شناسایی متهم مشخص شد چند روزی است پس از اخذ مرخصی کوتاهی دیگر به محل کار برنگشته و خانواده وی نیز مفقود شدن او را به پلیس آگاهی اعلام کرده بودند.

سردارغلامپور تصریح کرد: با اقدامات پلیسی سرانجام متهم احضار و با توجه به مستندات به جرم خود اعتراف کرد و اظهار داشت :' مبلغ 200 میلیون تومان به صورت غیرمجاز از حساب ها برداشت و آنها را به هفت حساب مشخص واریز نمودم'.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: با دستور قضایی هر هفت حساب مسدود و تمام و جوه به بانک استرداد و همچنین متهم نیز به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
خب بنده خدا برو وام هزار میلیاردی بگیر چرا دزدی میکنی آخههههه
آخرین اخبار