با حضور رئیس سازمان صدا و سیما:

بهره برداری از طرح های فنی و عمرانی صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی

چند طرح عمرانی و فنی با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید .

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ 

این طرح ها شامل فرستنده پرقدرت رادیویی بیرجند، سیگنال رسانی زمینی ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی و شبکه های دیجیتال و ساختمان صدا وسیما مرکز خراسان جنوبی است.
برای راه اندازی این طرح ها 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر سر افزار همچنین از بخش های مختلف صدا و سیما شامل ، استودیوهای رادیویی و تلویزیونی ، اس تی ان وان ، خبر ، رادیو ، سیما و دیگر واحد های صدا و سیمای خراسان جنوبی بازدید کرد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: ساختمان صدا و سیمای خراسان جنوبی با زیربنای 7 هزار مترمربع، با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان ساخته شده است و شامل 4 استودیوی تلویزیونی، 4 استودیوی رادیویی و بخش های فنی و اداری است.

محمد ثقفی، هزینه راه اندازی فرستنده پرقدرت رادیویی بیرجند را 4 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با راه اندازی این فرستنده مردم استان از شبکه رادیو ایران و شبکه استانی صدای خراسان جنوبی بهره مند می شوند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی در خصوص پروژه های سیگنال رسانی زمینی ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی و شبکه های دیجتال گفت: با افتتاح این پروژه ها سیگنال رسانی به ایستگاه های رادیو و تلویزیون با اطمینان بیشتری انجام می شود و مردم نیز براحتی از شبکه های دیجیتال رادیو و تلویزیون برخوردار می شوند.

ثقفی با بیان این که هم اکنون 13 ایستگاه دیجیتال در استان فعال است افزود: 77 درصد مردم از طریق این ایستگاه ها، از پوشش دیجیتالی برخوردار هستند.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرد در صورت تامین اعتبارات استانی مورد نیاز،76 فرستنده دیجیتال در سال جاری در استان راه اندازی شود.

یادآور می شود: دکتر سرافراز دیروز به خراسان جنوبی سفرکرده است.

انتهای پیام/س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.