جزییات کنسرت «پالت» از زبان یکی از اعضای گروه

گروه «پالت» در 3 و 4 و 5 خرداد ماه در تالار وحدت قطعاتی از آلبوم جدید و چند قطعه از آلبوم «آقای بنفش» اجرا خواهد شد.

مهیار طهماسبی، نوازنده گروه موسیقی «پالت» در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران درخصوص آلبوم «شهر من بخند» گفت: ایده این آلبوم از جایی بود که ما دوست داشتیم در رابطه با شهر و مردمان  صحبت کنیم. هر شهری ویژگی خاص خود را دارد و مردم شهر ما هم باید کمی از دل مشغولی‌های خود کم کم فاصله بگیرند تا شهری شادتر و مردمی شاداب‌تر را داشته باشیم.

وی درخصوص ترانه‌ها و مضامین به کار رفته در این آلبوم، افزود: ما ترانه‌های عاشقانه‌ای را استفاده کردیم که مضامینی اجتماعی دارند و بیشتر عشق به یکدیگر و به مردم شهر و کشورمان است. ترانه‌هایمان را امید نعمتی سروده و گریزی هم به شعرهای نیما یوشیج و سیاوش کسرایی زده‌ایم.

نوازنده ویلنسل «گروه پالت» از حضور خوانندگان و نوازندگان مهمان در گروه، تصریح کرد: خواننده ثابت گروه امید نعمتی است اما از افراد مهمان از جمله یک خواننده آلمانی به نام گیز برت زوکنیهاوزن و برخی نوازندگان مثل مهدی ساکی و داریوش آذر استفاده کردیم و سبک کاری ما اکوستیک است و از همه فضاها استفاده خواهیم کرد.

طهماسبی از فروش آلبوم و سطح توقع و تصور گروه در این باره عنوان کرد: در واقع فروش آلبوم فراتر از تصور ما بوده اما استقبال مردمی روز افتتاحیه این اتفاق را نوید می‌داد.

وی درباره علت نامگذاری این گروه به نام «پالت»، اظهار داشت: روزی که تصمیم به تشکیل این گروه گرفتیم هر یک از بچه‌ها با سلایق متفاوت آمدند که این تفاوت ما را نه تنها از هم جدا نکرد بلکه هر کدام از ما را یکرنگ بر روی پالتی قرار داد که نقش‌های زیبایی ترسیم کنیم.

گفتنی است؛ گروه «پالت» در 3 و 4 و 5 خرداد ماه در تالار وحدت به اجرای کنسرت می‌پردازند و در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدید و چند قطعه از آلبوم «آقای بنفش» اجرا خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.