سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی ایران طی سه روز گذشته با استقبال مخاطبان خارجی و داخلی مواجه شد و طی این مدت چهار هیئت و گروه تجاری و بازرگانی کشورهای مختلف از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی ایران ؛ طی این مدت هیئت های سرمایه گذاری، بازرگانی و تجاری کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان و افغانستان با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، از سالن ها و غرفه های این نمایشگاه بازدید کرده و با تولید کنندگان و صنعتگران حوزه ریلی و تجهیزات وابسته کشورمان وارد مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری شدند. 

همچنین طی دو روز گذشته برخی از مقامت از جمله وزیر صنعت معدن و تجارت، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از سفراء و رایزنان اقتصادی سفارتخانه کشورهای خارجی در تهران نیز از سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی ایران بازدید کردند.

در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وخدمات وابسته 170 شرکت داخلی و خارجی، نوین ترین تکنولوژی ها، تجهیزات، صنایع و خدمات حوزه صنعت حمل و نقل را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند که از این تعداد 20 شرکت خارجی هستند. 

سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی ایران امسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و  خارجی مواجه شده است بطوریکه از نظر متراژ 100 درصد و از نظر تعداد شرکت ها نیز 80 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است . 

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، ده ها شرکت خارجی از دیگر کشورها از جمله کشورهای آلمان، ترکیه، روسیه،چین، اتریش، اسپانیا، مالزی، هند، هنگ کنگ و ایتالیا ، جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده اند. 

در سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی ایران؛انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن های نیرومحرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه ای به نمایش گذاشته شده است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: ریلی ، شرکت ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار