سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما هنوز لیست مازاد و خرید را اعلام نکردیم و طرح این موضوع شیطنت رسانه‌ای بوده است.

اعلام لیست مازاد و خرید یک شیطنت‌ رسانه‌ای بود/اسکوچیچ با فولاد قرار داد 2 ساله داردمحمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران افزود: لیست مازاد و خرید خود را هفته آینده اعلام می‌کنیم تا وضعیت بازیکنان برای فصل بعد مشخص شود.

ابن قاسم در مورد اینکه اسکوچیچ گزینه سرمربیگری استقلال است بیان کرد: اسکوچیچ با فولاد خوزستان قرارداد 2 ساله بسته است بر این اساس این مربی نمی‌تواند به تیم دیگری بپیوندد.

سرپرست فولاد خوزستان درباره وضعیت محمد قاضی تصریح کرد: ما با هیچ بازیکنی تسویه حساب نکردیم و محمد قاضی هم از این امر مستثنا نیست.

وی در مورد ارزیابی‌اش عملکرد فولاد در لیگ چهاردهم بیان کرد: با اینکه ما در شروع فصل چهاردهم چند بازیکن را به علت خدمت سربازی از دست دادیم اما در مجموع عملکرد تیم عالی بود و رتبه خوبی در جدول رده‌بندی بدست آوردیم.

ابن قاسم در مورد ارزیابی‌اش از لیگ چهاردهم تصریح کرد: برنامه‌ریزی لیگ چهاردهم بسیار خوب بود همچنین هزینه های تیم‌ها در این فصل پایین آمد و جوانگرایی هم صورت گرفت امیدوارم فصل آینده جوانگرایی بیشتری در لیگ صورت بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه تمرینات را از 27 خرداد شروع می‌کنیم. اردوی‌های در داخل و خارج ازکشور داریم که زمان این اردوها را به زودی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار