مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از امضای توافقنامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  تبریز، حسین دشتی گفت: به موجب این توافقنامه برنامه شناسائی و پوشش گروه‌های آسیب پذیر و نیازمند خدمات حمایتی و اورژانس‌های اجتماعی توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با مشارکت کمیته امداد استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: افراد ناتوان از اداره زندگی و دارای مشکلات جسمی یا اجتماعی، زنان و کودکان بی‌سرپرست، سالمندان و بیماران روانی و جسمی مزمن از گروه‌های هدف این توافقنامه هستند.

دشتی با اشاره به اهداف این توافقنامه اظهار کرد: ارتقای سلامت جمعیت تحت پوشش، تامین نیازهای حمایتی، معیشتی، فرهنگی، ارتقای سطح زندگی گروه های در معرض آسیب و تسهیل زمینه خود اتکایی افراد آسیب پذیر از مهمترین اهداف این توافق‌نامه می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی با مددکاران مجتمع‌ها و مراکز سلامت جامعه در پذیرش و پیگیری حمایت‌های اجتماعی گروه های آسیب پذیر، تدارک و پیش‌بینی گروه‌های حمایتی و کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌های تحت حمایت و همکاری در تامین نیازهای درمانی بیماران، زنان و کودکان بی‌سرپرست از تعهدات این نهاد در توافقنامه فی‌ما‌بین است.
 انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.