ريیس جمهور در سفر استان به استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تیم تراکتور سازی تبریز متعلق به همه ایران است گفت: تراکتور سازی تنها متعلق به مردم تبریز نیست و این تیم با توجه به محبوبیت ها و عملکردهای آن متعلق به همه مردم ایران است.

تیم تراکتور متعلق به همه مردم ایران استبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  تبریز ،دکتر حسن روحانی در بین مردم در ورزشگاه تبریز با اشاره به حوادث اخیر بازی تراکتور سازی تبریز افزود: اجاز نمی دهیم هیچ کس با احساسات مردم بازی کند و در خصوص تخلفات صورت گرفته به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه با عومل دخیل در این مسئله برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت، ادامه داد: مردم غیور و ورزش دوست تبریز و ایران تردید نکنند که دولت با تمام توان برای تنبیه مقصرین این عامل تلاش خواهد کرد.

حسن روحانی، با اشاره به حوادث اخیر فوتبال تراکتور سازی گفت: تراکتور سازی تنها متعلق به  آذربایجان شرقی نیست بلکه متعلق به ایران است و آرزوی قهرمانی آن را در مسابقات آسیایی خواهیم داشت و هیچ کس نمی تواند با احساسات مردم آذربایجان قهرمان بازی کند و هر کس در  این زمینه مقصر باشد دولت با تمام توان در برابر او ایستادگی خواهد کرد.


انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.