معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با وجود کارها و مصوباتی که در کشور صورت گرفته اما هنوز مشکل ازدواج و مرخصی زایمان رفع نشده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ شریعتی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه بالندگی جمعیت در راستای ابلاغیه سیاست‌های کلی جمعیت از جانب مقام معظم رهبری اظهار داشت: در طول تاریخ علم اختراعات و اکتشافات و تئوری‌های جدید در تولید علم  توسط قشر جوان بوده و بسیاری از دانشمندان در رنج سنی جوانی تئوری‌های ناب را ارائه کردند.

وی افزود: جوانی جمعیت می‌تواند منجر به رشد و توسعه شود و جوانی و بالندگی به معنای این است که  جوان باید خلاق و پویا باشد و از محل تولید دانش کسب درآمد کند و البته جوانی که سالم باشد باید در خانواده‌ای سالم رشد پیدا کند.

وی ادامه داد: پس مراقبت‌‌های دوران بارداری بسیار مهم است و باید نوع آن زایمان بخوبی انجام گیرد و بعد از آن مراقبت از کودکان است که باید در شرایطی مناسب باشد.

وی تصریح کرد:‌ما ا‌گر معتقدیم خانواده سالم باید وجود داشته باشد این از تکالیف دولت‌ها است که شرایط اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی را فراهم کند.

شریعتی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود کارها و مصوباتی که در کشور صورت گرفته اما هنوز مشکل ازدواج و مرخصی زایمان رفع نشده است و ما امیدواریم سایر دستگاه‌های نظام فرمایشات مقام معظم رهبری را رعایت کنند و نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار