فرمانده سابق دافوس گفت: انتخاب "هادی العامری" به عنوان فرمانده عملیات آزاد سازی "رمادی" باعث موفقیت در این عملیات و ایجاد شور و نشاط در بین نیروهای مردمی و ارتش عراق می‌شود.

"عباس علی منصوری آرانی"  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و فرمانده سابق دافوس در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  درباره این که اخیراً اعلام شده فرمانده آزاد سازی "رمادی" از طرف "حیدرالعبادی"  انتخاب شده و آن شخص "هادی العامری"  فرمانده سازمان بدر است اظهار داشت: انتخاب "هادی العامری" به عنوان فرمانده عملیات آزاد سازی "رمادی" باعث موفقیت در این عملیات و ایجاد شور و نشاط در بین نیروهای مردمی و ارتش عراق می‌شود.


**هر زمان که دولت عراق درخواست کند جمهوری اسلامی کمک‌های مستشاری را در نظر خواهد گرفت

وی ادامه داد: ایران همواره به کشور دوست و برادر خود کمک خواهد کرد و هرگز تمایل نداشته که به صورت مستقیم ورود پیدا کند و هر زمان که دولت عراق درخواست کند جمهوری اسلامی کمک‌های مستشاری را در نظر خواهد گرفت.


**مهم این است که کشور عراق از لوث ورود تروریست‌ها پاک‌سازی شود

فرمانده سابق دافوس در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در راستای کمک مستشاری انواع تاکتیک‌ها و روش‌های نبرد را در اختیار دولت عراق و نیروهای مردمی قرار داده است و مهم این است که کشور عراق از لوث ورود تروریست‌ها پاک‌سازی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
درود بر رزمندگان اسلام مرگ بر آل یهود وامریکا
آخرین اخبار