عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:ما آغاز کننده جنگ ابتدا به ساکن نخواهیم بود اما در پیگیری جنگ بسیار اراده داریم و اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا یک جنگ روانی است و مصرف داخلی دارد.

اظهارات "عباسعلی منصوری آرانی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره تهدیدات "ژنرال مارتین دمپسی" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مبنی بر تهدید نظامی ایران اظهار داشت: به نظر می‌رسد که آمریکایی‌ها به خوبی ما را می‌شناسند و "اوباما" در مصاحبه‌ای که اخیرا با "نیویورک تایمز" داشته به پایداری ملت ایران به ارزش‌ها و 8 سال دفاع مقدس اشاره کرده است.


پتانسیل‌های نیروهای مسلح ما بسیار بالاست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: پتانسیل‌های نیروهای مسلح ما بسیار بالاست و می‌توانند آن را به ظهور و بروز برسانند.


اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا یک جنگ روانی است و مصرف داخلی دارد

منصوری آرانی تأکید کرد: ما آغاز کننده جنگ ابتدا به ساکن نخواهیم بود اما در پیگیری جنگ بسیار اراده داریم  و اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا یک جنگ روانی است و مصرف داخلی دارد.


هر گونه تهدیدی را در نطفه خفه خواهیم کرد

وی خاطر نشان کرد: ایالات متحده و هم‌پیمانانش می‌دانند وضعیت ما در منطقه چگونه است و ما قدرت بازدارندگی بسیار بالایی داریم و هر گونه تهدیدی را در نطفه خفه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار