به گزارش حوزه دولت
باشگاه خبرنگاران، معاون اجرایی رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: سامد، روش جدید استفاده از تجهیزات الکترونیک برای برقراری ارتباط بیشتر بین دولت و مردم است که با این روش عزت مردم نسبت به روش های قدیمی حفظ می شود.
سامد، روش جدید استفاده از تجهیزات الکترونیک برای برقراری ارتباط بین دولت و مردم است.
محمد شریعتمداری ظهر روزسهشنبه در آیین راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در تبریز افزود: این مرکز با توان پاسخگویی 250 تماس همزمان، آماده پاسخگویی به نظرات، پیشنهادات و سوالات مردم و همچنین پل ارتباطی بین دولت و مردم است.
وی گفت: مرکز سامد با استماع نظرات مردم و جمع بندی و قرار دادن آنها در اختیار رییس جمهوری و وزیران به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم است.
شریعتمداری اعلام کرد: در بازدیدی که از این مرکز داشتیم، به طور نمادین پاسخگوی تماس دو نفر از شهروندان تبریزی بودیم که در یک مورد خواستار ارتقای سطح سلامت اداری در ادارات بودند و دیگری شکایت در مورد ناهنجاری مالی در یکی از نهادهای عمومی بود که دستورات لازم برای پیگیری صادر شد.
وی گفت: دولت پاسخگو به دنبال ارتباط نزدیک تر با مردم و رفع مشکلات آنهاست و سامد برقرارکننده این ارتباط است و دولت تمایل دارد این روش جایگزین نامه و دیگر روشهای درخواست و ارایه نظرات و پیشنهادات از سوی مردم باشد.
وی افزود: کسانی که مایل باشند از طریق نامه با رییس جمهوری ارتباط برقرار کنند، میتوانند در طول مسیر و یا ملاقات عمومی در ورزشگاه نامههای خود را تحویل دهند.
معاون اجرایی رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست دولت این است که سامانه ارتباط مردمی را در استانها برای ارتباط بیشتر مردم با مسوولان ارشد استان دایر نگه دارد و مردم از طریق دفاتر پیشخوان می توانند مکاتبات خود را با دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری انجام و پاسخ را از همان طریق دریافت کنند.
انتهای پیام/