معاون اجرایی رئیس جمهور طی پیامی به مناسبت سالگرد دوازدهم فروردین:

دوازده فروردین ماه روز شاخص مردم سالارى ایران است

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور در پیامی سالروز تولد جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

دوازده فروردین ماه روز شاخص مردم سالارى ایران است
به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، «محمد شریعتمداری» معاون اجرایی رییس جمهور در پیامی سالروز تولد جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

دوازدهم فروردین ماه سال هزار و سیصد و پنجاه و هشت هجرى شمسى بدون تردید یکى از سرنوشت سازترین ایام در تاریخ پرعظمت سرزمین کهن ایران محسوب می‌شود.

ازحیث حضور پرشمار و نزدیک به اتفاق همه مردم این دیار در اتخاذ یک تصمیم مهم و حیاتى بى شک دوازدهم فروردین پرافتخارترین روز ایران است.

روز شاخص مردم سالارى ایران.

روز تصمیم مردم براى اضمحلال قطعى و دائمى خودکامگى و استبداد و سلطنت بر ملت و روز تولد آزادى و استقلال .

روز همدلى و همزبانى امام با امت.

روز تولد جمهورى اسلامى ایران.

روزى که در آن روز امام امت وعده حکومت واقعى مردم بر سرنوشت خودشان در سایه مبارزات اسلامى را بدست پرقدرت خودشان حقیقت بخشید.

از آن روز تا امروز راهى پر پیچ و خم و پرفراز و نشیب مشتمل بر غم‌ها و شادی‌ها، پیروزی‌ها و تلخکامی‌ها را ملت ایران در کنار هم طى کردند.

در کنار هم با دشمنان جنگیدند و بهاى استقلال و آزادى را با تقدیم جان‌هاى پاک عزیزانشان پرداختند.

دوازدهم فروردین ماه نود و چهار اما، ملت شریف ایران، نظارگر بیدار فرزندان فرزانه خویش در صحنه اى از مذاکرات پیچیده و بسیار دشوار یا بهتر بگویم مبارزه‌اى بین‌المللى هستند و شاید که این روز به نماد پیروزى بزرگى در تاریخ مبارزات ملت ایران در دفاع از حقوق خود در صحنه بین‌الملل و در تقویم سیاسى کشور عزیزمان و یادمان شیرینى از نتیجه پایمردى ملت ایران در تحمل یک دوران سخت دیگر از تاریخ حیات خویش بدل گردد.
ان‌شاالله
این خدمتگزار کوچک در دولت تدبیر و امید وظیفه خود می‌داند این روز بزرگ را به ملت بزرگ ایران تبریک گفته و ضمن شادباش مجدد سال نو و عید سعید نوروز آرزو کند که سال نود وچهار که از سوى رهبر معظم انقلاب سال همدلى و همزبانى دولت و ملت نام یافته است، فرصت مناسبى باشد که در سایه استفاده از خردجمعى ملت فرهیخته ایران به جبران مافات و جبران آنچه از عقب ماندگیهاى تاریخى کشور مقدور است موفق شویم و سالى باشد براى گشایش در کار و زندگى مردمى که بفرموده حضرت امام خمینى (ره) ولى نعمت ما و بفرموده مقام معظم رهبرى کارفرماى حکومتند.

محمد شریعتمدارى
معاون اجرایی رییس جمهور

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار