مدیر عامل استقلال تهران گفت: در مورد حرف هایی فرهاد مجیدی نظری ندارم اما بهتر است مردان بزرگ حرف های بزرگ بزنند و حرف مجیدی خوب نبود.

افراد بزرگ باید حرف های بزرگ بزنند/به قلعه نویی بی احترامی نکردمبهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مجیدی گفته است که استقلال را آدم های بی کفایت هدایت می کردند و البته باید در این فصل مشکلات ما را در نظر می گرفتند و بعد از آن اظهار نظر می کردند.

وی ادامه داد: در مورد بحث سرمربیگری در استقلال نام گزینه خاصی مطرح نشده فقط می بایستی گزینه ها مطرح شوند و پس از آن در مورد گزینه اصلی صحبت و بررسی به عمل آید وپس از آن سرمربی را انتخاب خواهیم کرد.

افشار زاده در مورد قلعه نویی گفت: ما در مورد وی بی احترامی نکردیم و وی می تواند برنامه خودرا برای فصل آینده ارائه دهد و تنها هدف ما اعتلای نام استقلال است و باید روند رو به رشدی داشته باشد.

وی در مورد مظلومی گفت: ما هنوز گزینه ای را با اسم عنوان نکرده ایم اما همه افراد پس از آنکه اسمی گزینه ها را عنوان کردند در مورد آینده آنها تصمیم میگیریم.

وی در مورد جلسه هیئت مدیره یک روز قبل از مزایده چهارم گفت:برنامه یا هدف خاصی نبود اما می بایستی رد این شرایط حساس استقلال را سرو سامان بدهیم و فصل نقل و انتقالات را از دست ندهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار