احمدي در خصوص اهداف همايش گفت: تاكنون آن طور كه بايد در بخش هاي مختلف جامعه و به ويژه آموزش و پرورش كه نهاد زير بنايي و اساسي جامعه است به بهره وري پرداخته نشده است.
وي تصريح كرد: مهم ترين نهاد جامعه آموزش و پرورش است و موضوع بهره وري و توسعه فرهنگ آن در اين نهاد مهم و اثرگذار ضروري است.
اين مقام مسئول گفت: با توجه به پيشينه درخشان استان فارس ، اين استان متولي برگزاري همايش بهره وري و توسعه فرهنگ آن شد.
وي با اشاره به اين كه مقدمات برگزاري اين همايش از پارسال آغاز شده است ادامه داد: با اعلام فراخوان همايش بيش از 320 مقاله به دبيرخانه همايش ارائه و پس از بررسي مقالات تعداد 20 مقاله انتخاب شد.
احمدي افزود: 6 مقاله براي ارائه در همايش و 14 مقاله نيز به صورت پوستر و بروشور ارائه شد.
دبير همايش ادامه داد: اميدواريم برگزاري اين همايش فتح بابي در توسعه فرهنگ بهره وري در جامعه باشد.
وي گفت: عنصر اصلي در آموزش و پرورش معلم است و اميدواريم به جايي برسيم كه ديگر معلمان ما دغدغه معيشت نداشته باشند.
احمدي افزود: بحث بهره وري مختص منابع مادي نيست و بهره وري منابع انساني مهمتر است.
دبير همايش ادامه داد: بهره وري در آموزش و پرورش تربيت دانش آموزان اخلاق محور، كوشا، دوستدار جامعه و طبيعت مي باشد.
وی بیان کرد: بهره وري در گرو استفاده مناسب و تلفيق همه سرمايه هاي آموزش و پرورش اعم از اوليا، معلمان، دست اندركاران و همه نهادها و دستگاه هاي اجرايي است.
انتهای پیام/س