همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد نشست تخصصی برگزار می شود .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکزیزد همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد نشستی تخصصی ، 29 اردیبهشت94 از ساعت 18 لغایت 20 شب در سالن کنفرانس ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار می شود.

در این نشست ، دکتر حسینعلی افخمی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران پیرامون «تخصصی شدن و آموزش در روابط عمومی» سخنرانی خواهد داشت.

این نشست تخصصی با حضور مدرسان و فعالان ارتباطات و با همکاری گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد روز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت 94 برگزار می شود و در بخشی از این نشست تخصصی مدرسان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی به طرح دیدگاه ها و ایده ها و پرسش های خود خواهند پرداخت.

شایان ذکر است دکتر حسینعلی افخمی استاد ارتباطات دانشگاه است که ریاست گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی را در کارنامه خود دارد.

گفتنی استبه مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی"سمینار رسانه ها و ارتباطات بین المللی" با سخنرانی دکتر فواد ایزدی استاد یار دانشگاه تهران با موضوعاتی چون دیپلماسی عمومی ، حوزه ارتباطات بین الملل ، مخاطب شناسی ، رسانه ، شبکه های تلویزیونی تاثیر گذار بر افکار عمومی و ... با حضور جمعی از استادان دانشگاه، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد ، فعالان رسانه و روابط عمومی های نهادها ، دانشگاه ها و ادارات شهرستان یزد و دانشجویان رشته ارتباطاتدر دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار گردید .

انتهای پیام/د
برچسب ها: نشست ، روابط عمومی ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.