رییس مجلس شورای اسلامی گفت: پیام کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد این است که تمام اقوام ایرانی در یک کشتی بوده و دارای یک منافع مشترک هستند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، دکترعلی لاریجانی در بدو ورود به سنندج گفت: همه می دانند که پیشمرگان مسلمان کُرد از اوایل انقلاب در راستای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی زحمات فراوانی کشیدند. 

وی در مورد اهمیت برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد افزود: برگزاری چنین کنگره هایی برای پاسداشت خون شهدای پیشمرگ اهمیت زیادی دارد و برگزاری آن لازم و ضروری است.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مدت حضور در استان کردستان با حضور در نشست های مختلف و جلسه شورای ادارای، مسایل اقتصادی استان را بررسی خواهیم کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد صبح امروز وارد سنندج شد. 

.ادای احترام به مقام شامخ شهدا، نشست با فعالان اقتصادی، حضور در کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد، رونمایی از تندیس میدان پیشمرگان مسلمان کُرد، نشست با نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، حضور در جلسه شورای تامین و شورای اداری از برنامه های رییس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به استان کردستان است. 

استان کردستان پنج هزار و 421 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد هزار شهید جزو نیروهای سازمان پیشمرگان مسلمان کُرد هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.