به گزارش
سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ اگر از کاربران شبکههای اجتماعی موبایلی هستید، حتما در چند روز گذشته تبلیغات عجیب شرکتهای معروف تلفنهای هوشمند در پستهای مختلف به پستتون خورده است. تبلیغاتی به شیوه شرکتهای هرمی که از کاربران میخواهد به جز خودشان ۳۰ نفر دیگر را هم به گروه اضافه کنند.
این برندهای معروف در مقابل این کار وعده برنده شدن گوشیهای هوشمند را میدهند و بلافاصله پس از لایک یا اضافه کردن گروه کاربران چندین پیام دریافت میکنند. البته ترفندهایی دارند که کاربران را بیشتر تحریک میکنند تا برایشان مجانی تبلیغ کنند. در این روش جدید سر کار گذاشتن کاربران، یک کد هم ارسال میکنند که به نظر میرسد کد شخص برنده باشد.
نکته جالب دیگر این هست که تعدادی از کاربران هم در یک حرکت هماهنگ و عجیب کامنت میگذارند "
ما برنده شدیم"، از آنجایی که خیلی این تبلیغات عجیب بود برای اینکه ته و توی ماجرا را در بیاریم، مراحلی را که گفته بود را انجام دادیم ولی هیچ جایزهای دریافت نکردیم!!
بعد از پخش گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران از بخش خبری مجله خبری ۱۹:۱۰ شبکه یک سیما، شرکت الجی هر گونه وابستگی به گردانندگان این صفحه در لاین را رد کرده است!
شرکت الجی، ضمن تکذیب اخبار مذکور اعلام میدارد، هیچگونه عضویتی در شبکههای اجتماعی وایبر و لاین ندارد. افزون بر این، تمامی مراسمها، قرعهکشیها، جشنوارهها و سایر رویدادهای الجی تنها از طریق وبسایت رسمی این شرکت و صفحات تأیید شده در رسانههای اجتماعی اعلام میشود.
فراموش نکنید اتفاقاتی که از این طریق روی تنظیمات صفحه شخصی شما میافتد به هیچ عنوان قابل جبران نیست، پس حواستان باشد روی چه چیزی لایک میکنید.
انتهای پیام/