رئیس صندوق رفاه وزارت علوم گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی در روز دوم هفته خوابگاه‌های دانشجویی دعوت شد.

یزدان مهر رئیس صندوق رفاه وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های روز دوم هفته خوابگاه‌هاا ظهار کرد:به مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دومین روز این هفته از خوابگاه‌های دانشجویی بازدید کردند و همچنین نشست مسئولین دانشگاه و جلسه پرسش و پاسخ در خوابگاه برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: در این روز دعوت از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین شهرستان‌ برای بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی و افتتاح پروژه‌های جدید خوابگاهی در روز انجام می‌شود و همچنین برپایی کارگاه آموزشی برای سرپرستان خوابگاهی در موضوعات بهداشت فیزیکی و نگه داری خوابگاه‌ها و مهارت‌های ارتباط با جوانان از دیگر برنامه‌های روز دوم خوابگاه‌های دانشجویی است.

رئیس صندوق رفاه اظهار داشت: برگزاری مسابقات طرح‌ها و ایده‌های برتر در زمینه زندگی جمعی در  خوابگاه‌ها و مدیریت بهتر و مشارکت دانشجویان در اداره خوابگاه‌ها و ایجاد واحد ارائه ایده‌های برتر به منظور بهسازی بهتر خوابگاه‌ها از دیگر برنامه‌های روز دوم هفته خوابگاه‌های دانشجویی است.

یزدان مهر در خصوص آخرین برنامه‌های روز دوم هفته خوابگاه‌های دانشجویی خاطر نشان کرد: نظر خواهی از دانشجویان در خصوص شیوه مدیریت بهینه خوابگاه‌ و ارائه نظرات به مسئولین دانشگاهی وزارتی و توصیه به اقامت مدیران دانشگاه در این برنامه‌ مورد بررسی قرار می‌گیرد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار