امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده:

جوانان انقلابی نیروهای مسلح از عوامل برتری نظامی ایران هستند/ ماهیت اسلامی نظامیان ما برای دشمن قابل درک نیست

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: دفاع 8 ساله کشورمان مقابل رژیم بعث عراق، حاوی درس‌های فراموش‌ ناشدنی و پندآموزی است که باید به طرق مختلف برای جوانان بازگو شود.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار داشت: این دانشگاه مهد پرورش افسران و جوانان مؤمن و متعهدی است که آینده روشن نیروی هوایی به دست آن‌ها رقم خواهد خورد.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: دفاع 8 ساله کشورمان مقابل رژیم بعث عراق، حاوی درس‌های فراموش‌ ناشدنی و پندآموزی است که باید به طرق مختلف برای جوانان بازگو شود.

وی افزود: حضور این جوانان انقلابی، پرشور و متخصص در نیروهای مسلح که همواره در خط اسلام و پیروی از ولایت‌فقیه قدم بر می‌دارند از عوامل برتری نظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به دیگر کشورهاست.

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: دشمنان هیچ وقت نتوانسته‌اند به ماهیت اسلامی نیروهای مسلح کشورمان پی ببرند و این بخش برای آن‌ها قابل درک نیست.

امیر نصیرزاده در ادامه به جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: توکل به خداوند و حرکت در مسیر الهی باعث شد تا چند جوان انقلابی پرورش یافته در مکتب اسلام در مقابل ارتش تا دندان مسلح این رژیم مقاومت کرده و آن را به زانو در بیاورند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان از روحیه انقلابی و مقاوم جوانان ما و به خصوص نیروهای مسلح هراسان هستند و مادامی که با همین روحیه و انگیزه خدمت کنیم، دشمن هیچ‌گاه فکر خام حمله به کشور عزیزمان را در سر نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار