بازیکن 2 متر و 11 سانتی‌متری تيم ملی واليبال می گويد: امسال برای اولین بار به تیم ملی والیبال بزرگسالان دعوت شده‌ام اميدوارم عملكردم در تيم ملی مورد رضايت كادر باشد.

صنوبر: شرايطمان بهتر از اين‌ها می شودصنوبر دفاع وسط تيم ملی واليبال در گفتگو با خبرتگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: نمی‌توانم نظر خاصی در مورد لیگ جهانی بدهم چون بار اولم است که بین بچه‌ها هستم. تاکنون تمرینات خوب بوده از دید من تیم ملی شرایط بسیار متفاوتی با باشگاهی دارد سطح بالای کار بازیکنان باعث شده تا سعی کنم از آن‌ّها بیشتر یاد بگیرم و به اطلاعات فنی‌ام اضافه کنم تا اگر در خدمت تیم بودم آن‌ها را اجرا کنم.

وی تصریح کرد: بیشتر از یک‌ماه است که در اردو هستیم بعضی‌ها می‌گویند این مدت کم است و برخی‌ها معتقدند زیاد است ولی در طول این اردو تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بدن‌هایمان در شرایط مطلوب قرار گرفته است به امید خدا در بازی‌های تدارکاتی بهتر هم می‌شود.

دفاع وسط تیم ملی والیبال در ادامه اظهارداشت: شرایط اردو با بازی تفاوت‌های زیادی دارد. تمرین برای آن است که به لحاظ فنی به نقطه ایده‌آل برسیم و در شرایط مسابقه هم هماهنگی بیشتری پیدا خواهیم کرد انشاالله اکسال٬ سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

صنوبری تصریح کرد: ما در گروه سختی از مسابقات لیگ جهانی قرارداریم، قهرمان المپیک٬ قهرمان جهان و قهرمان لیگ جهانی با ما همگروه هستند ولی ما هم مدعی هستیم٬ خوب بازی می‌کنیم و قدرت‌مان را در 2 دوره گذشته حضورمان در لیگ جهانی نشان دادیم به طور حتم امسال هم با حضور خارق‌العاده خود به همگان ثابت می‌کنیم که نتایج کسب شده دوره‌ّهای گذشته اتفاقی نبوده و هرسال یک پله بالاتر قرار گرفته و سیر صعودی داشته‌ایم به طور حتم امسال هم شرایط همین خواهد بود.

وی کواچ را مربی جوان و خوبی می‌شناسد و دراین خصوص اظهارداشت: کواچ با من خوب است و کمکم می‌کند٬ البته با همه خوب است سو تفاهم نشود ولی به من خیلی کمک می‌کند که صد در صد در خدمت تیم باشم. یک سری معتقدند که چون من تا به حال با این تیم کار نکرده‌ام زمانم برای هماهنگی کم است ولی من فکر می کنم با کمک کواچ و تلاش بازیکنان این مساله برطرف شود در این تیم همه به من کمک می کنند تا در زمان کوتاه به آمادگی که می خواهم برسم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار