رقابت های تکواندو قهرمانی جهان امروز شنبه 26 اردیبهشت ماه با حذف نمایندگان ایران در روسیه پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پنجمین روز از بيست و دومين دوره مسابقات تكواندو قهرمانی جهان در مرحله مقدماتی رقابت های اوزان 73- كيلوگرم بانوان و 87- و 87+ كيلوگرم مردان از صبح امروز در سالن "تراكتور" شهر "چليابينسك" آغاز شده است.

سجاد مردانی، تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان و نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات جهانی در مکزیک، پس از یک دور استراحت در نخستین گام به مصاف "مارتین سدراس" از جزایر سیسیل رفت و در کمتر از 30 ثانیه در راند اول حریفش را ناک اوت کرد و برنده از شیاپ چانگ خارج شد.

مردانی در ادامه رو در روی "روبلیز دسپایگن" از کوبا قرار گرفت که در پایان 5 بر 4 نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. این بازیکن کوبایی مدال برنز المپیک و جهان را در کارنامه دارد.

امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان که در نخستین گام، "نیونگسا مالاندا" از کنیا را پیش رو داشت به دلیل حاضر نشدن این ورزشکار در این مبارزه، برنده علام شد و راهی دور بعد شد. نماینده کشورمان در دور دوم به مصاف "کیا چانگ" از چین تایپه رفت که با امتیاز، 14 بر 13 نتیجه را واگذار کرد و گردونه مسابقات حذف شد.

هانیه اخلاقی تکواندوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف "اسنا ایدین" از ترکیه رفت که در راند طلایی به برتری رسید و راهی دور دوم شد اما در این مرحله نتیجه را به "جکی گالووی" از امریکا واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار