سفر وزير بهداشت به مراوه تپه برای انجام عمل جراحی، امروز

وزیر بهداشت و درمان ظهر امروز برای انجام عمل جراحی در مناطق مرزی و محروم مراوه تپه به استان گلستان سفر می‌کند.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، تقی ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: سید حسن قاضی هاشمی وزیر بهداشت و درمان ظهر امروز با هدف حضور در کاروان نوآوران سلامت در مناطق محروم استان گلستان حضور می یابد و تعداد زیادی عمل جراحی چشم را انجام خواهد داد.

تقی ریاحی افزود: وزیر بهداشت و درمان عضوی از کاروان نوآوران سلامت است که این کاروان از چندی پیش در مناطق محروم شهرستان مراوه تپه استقرار یافته و محرومان را به صورت رایگان درمان می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: موسسه خیریه نورآوران تا یک ماه دیگر در شهرستان مراوه تپه حضور خواهد یافت و به ویزیت مردم روستاهای این شهرستان مرزی و محروم استان خواهند پرداخت.




انتهای پیام/
برچسب ها: وزیربهداشت ، جراحی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۲۱:۲۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام. وزیر محترم از حدود ساعت 6 غروب تا 9.30 غروب اتاق عمل بودن و چند مورد عمل داشتن...
جایی که اومدن شهرستان مراوه تپه بود جایی که با نزدیکترین شهر مجاور 95 کیلومتر فاصله داره اما کمترین امکانات پزشکی را دارد... فقط یک درمانگاه که اونم تازه افتتاح شده و میشه گفت هیچ تجهیزات پزشکی پیشرفته ای ندارد... اقای وزری این شهرستان 138 روستا دارد اما بییمارستان ندارد... وزیر عزیز بهتره این راهم بدانید این شهر پزشک متخصص ندارد... و تنها پزشکان عمومی برای گذراندن دوره میان اینجا...