رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بخش خلجستان استان قم گفت:‌ مسئولان استان باید با برنامه‌ریزی لازم درصدد رفع مشکلات مردم و تقویت زیرساخت‌های این منطقه باشند.

500 میلیون دلار اعتبار برای تامین آب روستایی در بودجه 94 پیش‌بینی شده است/ مسئولان درصدد رفع مشکلات و تقویت زیرساخت‌های بخش خلجستان باشند
به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (پنجشنبه 24 اردیبهشت) در نشست شورای اداری بخش خلجستان استان قم حضور یافت.

لاریجانی ضمن استماع گزارش مسئولان اداری این بخش گفت: یکی از مشکلات کنونی این بخش موضوع تامین زمین برای ساخت مصلی جهت برگزاری نماز جمعه است که در این رابطه مسئولان باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند، همچنین در بحث بهداشت و درمان منطقه نیز مشکلاتی از قبیل تامین نیروی انسانی وجود دارد که باید برای آن راهکارهایی اندیشیده شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری منطقه خجلستان اظهار کرد: قطعاً تامین زیرساخت‌های توریستی در این منطقه موجب جذب چندبرابری گردشگر می‌شود و در رابطه با مسئله گازرسانی به برخی روستاها، مسئولان باید از طریق تامین منابع جهت اجرای پروژه‌های گاز CNG اقدام کنند.

نماینده مردم قم با اشاره مشکلات کنونی بخش خلجستان و روستاهای اطراف آن در بحث تامین آب افزود: در بودجه سال جاری اعتباری حدود 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای تامین آب شرب روستایی کشور در نظر گرفته شده است که می‌توان از این اعتبار برای اجرای پروژه‌های آبرسانی استفاده کرد و در بحث جاده‌ای نیز مسئولان باید با جذب اعتبارات در جهت ساخت و تعریض جاده‌ها اقدام کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات بخش خلجستان در بخش شبکه برق‌رسانی برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد، تصریح کرد: بنده هم در این‌ مورد با وزیر نیرو صحبت خواهم کرد.

شایان ذکر است؛ علی لاریجانی پیش از حضور در نشست شورای اداری بخش خلجستان، ضمن حضور در مقبره‌الشهدای این منطقه از استان قم، با جمعی از مردم نیز  دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایان پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار