حیدرپور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

اعدام آیت‌الله نمر؛ زمینه‌ساز سقوط حکومت آل‌سعود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حکومت آل‌سعود با ریختن خون پاک آیت‌الله نمر، حکم سقوط خود را امضا خواهد کرد.

"عوض حیدرپور" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست‌خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه نحوه رفتار سعودی‌ها با روحانیون وارسته و شجاعی مثل آیت‌الله نمر، یادآور خاطره تلخ برخورد رژیم شاه با بزرگانی مثل شهید حاج ‌آقا مصطفی فرزند بزرگوار امام خمینی(ره) است گفت: امام امت، در زمان به شهادت رسیدن حاج آقا مصطفی(ره) توسط عوامل شاه معدوم، این واقعه را لطف خفیه الهی و مقدمه سقوط حکومت پهلوی معرفی کردند. 
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: ریخته شدن خون پاک کسانی مثل آیت‌الله نمر به دست رژیم سعودی، موجب تسریع هر‌چه بیشتر فرایند فروپاشی این حکومت ستمکار است.
 
وی همچنین تصریح کرد: وجدان‌های بیدار در سطح جهانی و منطقه‌، اقدام جنون‌آمیز سعودی‌ها در اعدام آیت‌الله نمر را برنمی‌تابند و قطعآ به شدیدترین وجه، آن را محکوم خواهند ‌کرد.
 
حیدرپور در ادامه افزود: مقامات ریاض، در صورت اعدام آیت‌الله نمر، بی‌تردید با تندترین انتقادات مواجه خواهند‌ شد و حکم سقوط خود را امضا خواهند کرد.  
 
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار