رستمیان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

گزارش واردات بی‌رویه گوشت قرمز تا یک ماه آینده به کمیسیون بهداشت ارائه می‌شود

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: وزارتخانه‎‌های جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و صنایع تا یک ماه آتی گزارشی در رابطه با واردات بی‌رویه گوشت قرمز به کمیسیون بهداشت ارائه می‌کنند .

گزارش واردات بی‌رویه گوشت قرمز تا یک ماه آینده به کمیسیون بهداشت ارائه می‌شودعبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه کمیسیون متبوع خود با مسئولین وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با واردات بی‌رویه گوشت قرمز به کشور گفت: در این جلسه واردات بی‌رویه گوشت قرمز مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان این که 65 هزار تن واردات گوشت قرمز داشته‌ایم، افزود: واردات گوشت قرمز نباید با این حجم صورت بگیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس متذکر شد: وزارت جهاد کشاورزی در قضیه واردات بی‌رویه گوشت قرمز، وزارت صنایع و معادن را مقصر می‌داند.

رستمیان تصریح کرد: در پایان نشست قبلی اعضای کمیسیون بهداشت با وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با واردات بی‌رویه گوشت تصمیم گرفته شد تا طی یک ماه آینده، وزارتخانه‎‌های جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و صنایع در این رابطه به کمیسیون بهداشت گزارشی ارائه کنند.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به عدم منابع ناکافی سازمان دامپزشکی در نظارت و کنترل موضوعات مربوط به کیفیت غذا در کشور گفت: این موضوع به وزارت جهاد کشاورزی مربوط می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سازمان دامپزشکی زیر مجموعه جهاد کشاوزی بوده و جهاد کشاورزی باید در تأمین منابع سازمان دامپزشکی که از جمله ضروریات است و می‌تواند به نوعی در امنیت غذایی کشور تاثیر گذار باشد، اقدام کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار