پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به حساسیت بازی پیش رو قلعه‌نویی بازیکنان قدیمی تیم را از لحاظ روحی و روانی ریکاوری کرده و به طور حتم بدون هیچ مشکلی به مصاف حریف می‌رویم.

تمامی بازیکنان از صافی قلعه‌نویی عبور کرده‌اند/با یک خاطره خوش فصل را به پایان می‌رسانیمرضا رجبی در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی 80 اظهار داشت: فرق دربی پیش رو نسبت به سال‌های گذشته این است که برد یا باخت هر یک از 2 تیم تاثیر چندانی در جدول لیگ برتر ندارد و با توجه به باختی که تیم استقلال در مقابل تراکتورسازی کسب کرد سعی کردیم تا بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی ریکاوری کنیم تا آنها با قدرت و توان بیشتر در این دیدار به میدان بروند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم استقلال قصد دارند در بازی پیش رو در مقابل تیم پرسپولیس با تمام قدرت یک بازی جوانمردانه را به نمایش بگذارند و امیدوارم ما برنده این دیدار باشیم.

رجبی تصریح کرد: به طور کلی در بازی گذشته مقابل تراکتورسازی بازی را خوب شروع کرده بود و مطمئن باشید که حق ما برد بود اما برخی از اتفاقات باعث که نتیجه بازی را به حریف واگذاری کنیم اما در حال حاضر قلعه‌نویی بازیکنان قدیمی را از لحاظ روحی و روانی ریکاروری کرده و به طور حتم بدون هیچ گونه مشکل به مصاف تیم پرسپولیس می‌رویم و امیدواریم با کسب پیروزی دربی را به پایان می‌رسانیم.

وی افزود: از هواداران می‌خواهم که صبور باشند و در این دیدار نیز تیم را مورد حمایت قرار دهند و امیدوارم این فصل را با خاطره خوب و کسب پیروزی پشت سربگذاریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار