یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه حفظ امنیت ملی، خطوط قرمز ایران است، گفت: ایران نه تنها اجازه بازدید از سایت‌های نظامی‌، بلکه اجازه نزدیک شدن به این سایت‌ها را هم نخواهد داد.

ایران به هیچ عنوان اجازه بازدید از سایت‌های نظامی‌اش را نخواهد داد/ آمانو سخنگوی آمریکا
«محمدصالح جوکار» نماینده مردم یزد و اشکذر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ در واکنش به اظهارات اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر این که «توافق هسته‌ای به کارشناسان آژانس حق دسترسی به سایت‌های نظامی ایران را می‌دهد»، گفت: متاسفانه امروز آمانو تبدیل به سخنگوی آمریکا شده و به نیابت از سوی آمریکا چنین مباحثی را مطرح می‌کند.

وی افزود: بیان چنین ادعاهایی وجهه قانونی ندارد و خلاف قوانینی است که خود آمانو باید از آن‌ها پاسداری کند که این امر متاسفانه ناشی از سیاست‌های زیاده‌خواهی و سلطه‌طلبی آمریکا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: سابقه ندارد این مباحث در مورد کشورهایی که پروتکل الحاقی را امضا کرده‌اند، بیان شود.

جوکار با تاکید بر اینکه حفظ امنیت ملی، خطوط قرمز ایران است، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران  نه تنها اجازه بازدید از سایت‌های نظامی‌، حتی اجازه نزدیک شدن به این سایت‌ها را نخواهد داد.  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار