سجادی در اردوی تیم ملی دو میدانی

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز برای بازدید از اردوی تیم ملی دو میدانی به محل برگزاری این اردو رفت.

سجادی در اردوی تیم ملی دو میدانیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران صبح امروز نصراله سجادی معاون  توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همراه حسن طباطبایی سرپرست و مسئول فدراسیون دو میدانی از اردوی تیم ملی دو میدانی بازدید کردند.

سجادی در این دیدار گفت: همواره سعی داریم از  اردوی ملی‌پوشان در تمامی رشته‌ها بازدید کنم و امروز را به دو میدانی اختصاص دادم.

وی در ادامه به کارگیری مربیان خارجی بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان نهایت همکاری را برای استفاده از مربیان خارجی خواهد داشت اما در رابطه با ملی‌‌پوشانی چون احسان حدادی باید دقت عمل بالاتری وجود داشته باشد مرادی از جمله ورزشکارانی است که فعل خواستن را صرف کرده است همانطور که میدانید تک مدال المپیک در تاریخ دو میدانی توسط این ورزشکار کسب شده است.

سجادی تصریح کرد: در این که حدادی هم به رغم این که ورزشکار حرفه‌ای است نیاز به مربی دارد تردیدی وجود ندارد اما باید به این موضوع توجه داشت که حدادی به واسطه فعالیت با مربیان بزرگ به خوبی با علم تمرینات آشنا است و بنابراین بیشتر نیاز به مربی دارد که در کنار تمرینات فنی به معقوله کچ تسلط بسیار خوبی داشته باشد.

سجادی در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان تا حد توان ملی‌پوشان را در راه رسیدن به درجات بالا در ورزش قهرمانی و رفتن بر سکوهای آسیا را المپیک یاری خواهیم کرد.

شایان ذکر است چهارمین مرحله اردوی تیم ملی دو میدانی از شنبه 19 اردیبهشت در مجموعه ورزشی اختصاصی آفتاب انقلاب با هدف حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سجادی ، تیم ، ملی ، میدانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار