وقتی همه کائنات دست به دست هم می دهند تا تیم فوتبال تراکتورسازی از قهرمانی جا بماند.

آرفی سلاح جدید بدخواهان تراکتور!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با توجه به اینکه خبرهایی در خصوص مطالبات آرفی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی منتشر شد اما بهتر است بدانید که آرفی در ابتدا بازیکن تیم پرسپولیس بوده و بعد از مدتی به تیم تراکتورسازی پیوسته است، طبق شنیده ها از منابع آگاه نظر بعضی از مسئولان این است که این بازیکن باید در ابتدا وضعیت مطالبات خود را در تیم پرسپولیس مشخص کند و آنها را موظف به پرداخت این بدهی کنند و بعد به دنبال گرفتن مطالبات خود از تیم تراکتورسازی باشد.

این طور که شواهد نشان می دهد عده ای در صدد به زمین زدن تیم فوتبال تراکتورسازی و جلوگیری از قهرمانی این تیم هستند اما به طور حتم و با توجه به شرایط موجود تیم تراکتورسازی با برگزاری مسابقه خود در هفته پایانی لیگ برتر و نتایجی که از تیم ها بدست می آید اگر بتواند بدون هیچ مشکلی به قهرمانی می رسد و این مشکلات و حاشیه‌ها نمی‌تواند این تیم را دچار تزلزل کند، و تصادفی برای رسیدن تراکتوری‌ها به قهرمانی باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۲:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
چه حاشیه ای ؟ فوقش یه مصاحبه کنن بگن بدهی ندارن یا بدهیشو تسویه کردند ما هم خیالمون راحت شه.انقدر لفتش میدن خدای نکرده ... گفتن فقط 10 روز...
آخرین اخبار