باران چشمه: بازیکنان سرباز می‌توانند در تیم‌های نظامی فوتبال بازی کنند

رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به جز مهرداد پولادی، همه بازیکنانی که برای تعیین تکلیف خدمت سربازیشان اقدام کرده‌اند می‌توانند در لیگ برتر 94 شرکت کنند.

باران چشمه: بازیکنان سرباز می‌توانند در تیم‌های نظامی لیگ برتر بازی کنند
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سردار باران چشمه در گفتگو با رادیو اظهار داشت: بازیکنان سرباز می‌توانند خدمت سربازی خود را بخرند البته به جز مهرداد پولادی که این قانون شامل حال وی نمی‌شود.

وی ادامه داد: طبق قانون مصوب، کلیه افرادی که غیبت بالای 8 سال داشته‌اند و به سربازی نرفته‌اند طبق آن چارچوب که به خدمت نرفته‌اند می‌توانند همانند دیگر غایبین خدمت سربازی خود را خریداری کنند اما افرادی که اصلا برای تعیین تکلیف خدمتشان حاضر نشده‌اند شامل این افراد نمی‌شوند و ما این اجازه را دادیم تا بازیکنانی که کارت‌های خدمتشان ابطال شده و از آذر ماه سال گذشته به خدمت آمده‌اند، در لیگ سال 94 بتوانند چه در لیگ برتر چه در دسته یک بازی کنند.

باران چشمه درباره اینکه بازیکنانی که سال گذشته باعث حاشیه شدند می‌توانند خدمتشان را بخرند یا خیر گفت: خیر. این قانون شامل این افراد نخواهد شد. البته اکثریت آن‌ها زیر 2، 3 سال از خدمتشان گذشته و یکی 2 نفر تا به امروز برای تعیین تکلیف سربازی خود حاضر نشدند مثل پولادی. از طرف دیگر طبق قولی که کفاشیان چند روز گذشته به ما داد تلاش می‌کند پولادی به ایران بیاید و وضعیتش مشخص شود.

وی در پایان گفت: بازیکنانی که در سال 93 وضعیت سربازیشان تعیین تکلیف شد می توانند در همه مقاطع از جمله  لیگ دسته اول، در تیم‌های نظامی لیگ برتر نیز شرکت کنند. مثل تراکتور سازی و ملوان.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
سردار جان شاید خیلی از سربازانی که در سن18سالگی اومد خدمت سربازی میتونستن فوتبالیست بشن گناهشون چیه که باید برن پست بدن این آقایون که تخلف کردن برن فوتبال بازی کنن
Germany
احسان
۰۹:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
واقعا عجب عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
متاسفام که بی عدالتی فراگیر شده در کل کشور
آخرین اخبار