ساعانی قبل یکی از شعبات بانک صادرات مشهد مورد دستبرد مسلحانه قرار گرفت.

دستبرد مسلحانه به بانک صادرات مشهد/ سارق از محل گریختبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعاتی قبل فردی با ورود به شعبه علامه طباطبایی بانک صادرات مشهد با تهدید توانست دست به سرقت بزند.

گفته می‌شود،  این سارق موفق شد مبلغی حدود 28 میلیون تومان را به جیب زده و از محل بگریزد؛ تلاش پلیس برای دستگیری مهاجم متواری همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است، این دومین سرقت مسلحانه در مدت یک هفته در مشهد است.

جزییات سرقت مسلحانه از زیان فرمانده انتظامي مشهد( ساعت 14:00)

سرهنگ حجت‌ نيك‌مرام، فرمانده انتظامي مشهد درباره این خبر عنوان کرد: ساعت 10:04 صبح روز سه‌شنبه بیست و دوم ارديبهشت ماه، جواني موتورسوار در حالي كه كلاه ایمنی به سر داشت به يكي از شعب بانك صادرات در مشهد مراجعه كرد.

وی ادامه داد: اين جوان حدودا 35 ساله با تهديد اسلحه كلت به كارمند بانك نزديك شد و بنابر اعلام مسوولان بانك مبلغ 28 ميليون تومان وجه نقد را به سرقت برد و با موتورسيكلت قرمز رنگ از صحنه متواري شد.

نيك‌مرام افزود: با گزارش موضوع به فوريت‌هاي پليسي 110 ماموران انتظامي بلافاصله در محل حاضر و تحقيقات اوليه آغاز شد.

فرمانده انتظامي مشهد اظهار کرد: متاسفانه اين بانك هنگام وقوع سرقت نگهبان نداشته اما دوربين‌هاي مداربسته آن فعال بوده‌اند و تصاوير متهم را ضبط كرده‌اند.

وي با اشاره به اينکه تحقيقات گسترده پليس براي شناسايي و دستگيري عامل اين سرقت‌هاي مسلحانه ادامه دارد، گفت: از شهروندان انتظار داريم در صورت كسب هرگونه اطلاعاتي در اين رابطه مراتب را بلافاصله به فوريت‌هاي پليس 110 اعلام كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار